U drugoj smo polovini kolovoza, a mediji su prepuni članaka o nezadovoljstvu turista, i domaćih, i stranih. Neke od kritika idu na račun vrlo visokih cijena, pogotovo u odnosu na prethodne godine, govori se i o onečišćivanju plaža od pojedinaca ili tvrtki...
Barbara Marković, predsjednica Hrvatske udruge obiteljskog smještaja, rekla je za HRT kako su kritike krenule iz domaćih medija, ali da su se proširile.
-Moje mišljenje je da ti mediji potenciraju možda i malo više nego što je realno. Možda nas ta konkurencija udara nekako s boka- rekla je Marković te dodala kako se cijene jesu dignule, ali da se to dogodilo u cijelom svijetu.
- To su velikom većinom PR-članci koje je platila naša konkurencija - ističe Marković naglasivši kako Hrvatska na Mediteranu ima možda i najkvalitetniji obiteljski smještaj.
Boris Žgomba, predsjednik udruge agencija pri Hrvatskoj gospodarskoj komori i potpredsjednik Europske udruge putničkih agencija, rekao je kako je sigurno da su u nekim segmentima pojedinci poskupjeli malo više nego što su trebali. "Da toga nije bilo, imali bismo savršenu turističku godinu", rekao je Žgomba.
Međutim, što se tiče objava u stranim medijima, smatra da je riječ o PR-kampanji. "Medijski je to izazvalo velike odjeke vani, ali nemojmo zaboraviti – to su velikom većinom PR-članci koje plaća naša konkurencija. To je jedna normalna, ne možda moralna, okolnost koju smo morali i moramo očekivati", dodao je za HRT
Žgomba je rekao i da konverzija na euro nije uzrokovala, ali je ogolila poskupljenje jer je gostu potpuno jednostavno usporediti cijene. Poskupljenja su u redu isključivo ako su vezana uz povećanje kvalitete, poručio je predsjednik udruge agencija pri HGK.