"Ponovo se otvara pitanje cjelodnevne otvorenosti jednog aerodroma na Jadranu tijekom ljetne sezone. Naime, u ovom slučaju, vjerojatno je da je planirani alternativni aerodrom bio Split, no zbog kašnjenja i kruženja, u međuvremenu je Split zatvoren, pa je alternativni aerodrom postao Zagreb, a i posadi je u međuvremenu isteklo maksimalno radno vrijeme.
Tijekom ljeta veliki je broj preleta preko Jadrana, pa bi u slučaju emergency slijetanja, jedino mogli koristiti Zagreb što nije praktično. ZL Zadar ima dvije piste i za noćnu otvorenost mogao bi smanjiti kvalitetu usluge zemaljskog opsluživanja i gorivo, a ostaviti vatrogasce, graničnu službu i zaštitarsko osoblje.
Zakon o zračnim lukama predviđa naknadu iz državnog proračuna za otvorenost zračne luke kad za to postoji potreba, a nema komercijalnog opravdanja. Ako je točna informacija da je pilot javio, kako je navedeno, to je propust pilota ali i BA službe planiranja leta, koja je morala imati scenarij za drugi alternativni aerodrom, ali i plan za potpore putnicima za taj aerodrom", napisao je Tonći Peović, nekadašnji direktor zračnih luka Dubrovnik, Zagreb i Brač, a danas međunarodni konzultat u aerodromskoj industriji.