StoryEditorOCM
KorčulaNOVA KAMPANJA

Osnivačica brenda BÉBÉ by Dunja odabrala Korčulu za održavanje drugog popularnog eventa Becation. Pogledajte kako se krema regionalnih influenserica provodi na događanju

Piše dora lozica
22. svibnja 2024. - 09:12

 

Osnivačica modnog brenda BÉBÉ by Dunja i jedna od najpoznatijih regionalnih influenserica Dunja Jovanić, u sklopu eventa Becation kojim spaja posao i zabavu, okupila je u Korčuli čak 16 svojih prijateljica, utjecajnih influenserica iz Srbije, Crne Gore, Bosne i Hercegovine i Hrvatske, gdje snimaju kampanju za novu kolekciju inspiriranu tenisom.

Svakome tko ima društvenu mrežu Instagram i prati regionalne lifestyle brendove, glazbenu i modnu scenu, bit će poznata imena Dunjine vesele i uspješne ženske ekipe koju čini čak 16 poduzetnica i influenserica sa stotinama tisuća pratitelja. Osim Dunje Jovanić koja ih je okupila, one su redom Sara Jo, srbijanska pjevačica i glumica, Nika Turković, poznata hrvatska pjevačica, Ema Luketin, hrvatska influenserica koja je za prošlu Noć vještica cosplay kostimom s dečkom Dušanom Petrovićem oduševila Beckhamove. U Korčuli je i Mina Milutinović, srbijanska manekenka i supruga košarkaša Nemanje Nedovića, Nina Kovrlija, srbijanska poduzetnica iz svijeta kozmetike, Dora Martinović, rođena Dubrovkinja, poduzetnica i influenserica, Svetlana Bjelan, srbijanska manekenka i supruga košarkaša Aleksa Radanova, Lea Davogić, srbijanska glazbenika i DJ-ica poznatija kao Lea Blair, Anastasija Grujić, srbijanska influenserica, Amina Efendić, bosanskohercegovačka influenserica, Una Krlić, srbijanska poduzetnica i model, Pamela Badžek, hrvatska modna dizajnerica, Tijana Osmanagić, crnogorska dizajnerica i stilistica, Erna Saljević, sarajevska komunikologinja i influenserica te Sandra Mitrović, crnogorski model, poduzetnica i dizajnerica.

image

DRUGI POPULARNI BECATION ODVIJA SE U KORČULI

Instagram @bebebydunja/

Jedna od najočekivanijih modnih kampanja u regiji ove godine zasigurno je BÉBÉ by Dunja Tenis Club kolekcija koja se sastoji od oversized dukserica, retro kratkih hlačica, T-shirt majica, teniskih kompleta, haljina i čarapa. Kolekcija se, u skladu s aktualnim trendovima, oslanja na eleganciju i profinjenost najstylish sporta na svijetu – tenisa. Prozračnost komada osigurava osnovna kolekcija boja, bijela i modra s naglaskom na zelenu te zelene i crvene detalje, a retro stil 80-ih daje joj dodatni šarm. Strukturirane, sportske uniforme karakteristične za teniske terene prošlog stoljeća mogu se pronaći u Dunjinim kompletima, a kratke hlače i jednostavne, ali jedinstvene T-shirt majice daju notu opuštenosti pa ćete komade iz Tenis Club kolekcije moći nositi doslovno svugdje, od plaže, dućana do romantične večere. Kombinacija chick sportske note s vintage estetikom i aktualnim, modnim trendovima još se jednom dokazala kao dobitna kombinacija.

image

DRUGI POPULARNI BECATION ODVIJA SE U KORČULI

Instagram @bebebydunja/

Osim Tenis Club kolekcije, influenserice na Korčuli promoviraju i druge Dunjine komade odjeće koji su već dosegli kultni status. U prvom redu govorimo o Baby Doll kompletu koji je zaludio ženski svijet diljem regije, a ove godine dolazi u pastelno ružičastoj boji, ne smijemo zaboraviti ni pidžame, strukirane i oversized košulje, haljine, sportsku liniju te kupaće kostime. Dugoočekivana Watermelon kolekcija kupaćih kostima u prodaji je od sljedećeg petka, uz nju se nudi i zanimljivi accessories poput ručnika za plažu, kapi i BÉBÉ torbi.

I dok Becation putem društvenih mreža prati na tisuće fanova diljem regije, cure se u Korčuli više nego dobro zabavljaju. Ovogodišnji Becation započeo je u Dubrovniku iz kojeg su jahtom doplovile do Korčule. Tamo ih je dočekali BÉBÉMOBILI, električni automobili lokalnog vlasnika s pomoću kojih su se odvezli do Morro Villa u prekrasnom selu Žrnovu nadomak Korčule. Dvije Morro Ville u vlasništvu su korčulanskog poduzetnika i odvjetnika Pera Lozice, a dizajnirao ih je poznati hrvatski arhitekt Marko Murtić. Murtićeva strastvena zaljubljenost u more i jedrilice ostavila je potpis i na modernim, luksuznim vilama koje su se savršeno uklopile u modro-zelene boje žrnovskih obronaka. Odišu prozračnim i jednostavnim dizajnom i uređenjem s distopijskom notom, okrenute prema Pelješkom kanalu pružaju nezaboravni pogled na izlazak i zalazak sunca, a estetika unutrašnjosti prati svjetske, moderne trendove dizajniranja interijera.

image

DRUGI POPULARNI BECATION ODVIJA SE U KORČULI

Instagram @bebebydunja/

Korčula je zapravo idealna lokacija za Dunjinu kampanju, a da se srbijanska poduzetnica slaže s tim vidljivo je i po objavama na društvenim mrežama u kojima se cure zabavljaju i uživaju usput promovirajući ne samo BÉBÉ brend, već i Korčulu i male lokalne obrte uključene u cijelu priču. Kako doznajemo, influenserice će osim opuštanja u Morro Villama u kojima su detalji uređeni u BÉBÉ stilu, posjetiti i OPG Vlaho Komparak koji se bavi proizvodnjom lokalnog meda, na večeru će u poznati korčulanski restoran s Michelinovom zvjezdicom Lešić Dimitri gdje će ih dočekati chef Marko Gajski, sat joge održat će im lokalna instruktorica Nina Fabris, vlasnica studija Yoga Balanca, posjetit će Stupe i Vrnik gdje će snimiti dio kampanje, a dio je već snimljen na teniskim terenima u sklopu Aminess hotela Liburna. Događaj je prepoznala i TZG Korčule koja će ženskoj ekipi organizirati edukativnu turu korčulanskom gradskom jezgrom.

Inače, Dunja Jovanić je influencerica i poduzetnica iz Beograda, no njezin je rad već odavno prešao granice Srbije. Ova uspješna, mlada žena vedrog duha i vizionarskih ideja danas je jedna od najpoznatijih influenserica u regiji koju je osvojila svojim radom, odnosno kvalitetnim i modernim proizvodima. Društvenim mrežama počela se baviti prije više od deset godina kao studentica ekonomije, a prije nekoliko godina pokreće svoj modni brend BÉBÉSWIM koji danas broji niz kolekcija. Njene proizvode možete pogledati na mrežnoj stranici brenda https://bebebydunja.rs/.

Kako doznajemo, influenserice će u Korčuli ostati do srijede, a Dunja i koji dan duže. Kako napreduje snimanje kampanje pratite na društvenoj mreži Instagram na Dunjinim profilima @imfashionbabe i @bebebydunja, ali i na profilima drugih influencerica. Osim u prekrasnim prizorima Korčule, uživat ćete i u hostingu poznatog beogradskog content managera, edukatora i stručnjaka za digitalnu promociju Milana Maglova. Snimanje BÉBÉ by Dunja kampanje u Korčuli idealan je primjer kako digitalnim putem promovirati destinaciju, lokalne poduzetnike i proizvode te ljepote našeg otoka uz malo dobre volje.

16. studeni 2024 01:00