Osnivačica modnog brenda BÉBÉ by Dunja i jedna od najpoznatijih regionalnih influenserica Dunja Jovanić, u sklopu eventa Becation kojim spaja posao i zabavu, okupila je u Korčuli čak 16 svojih prijateljica, utjecajnih influenserica iz Srbije, Crne Gore, Bosne i Hercegovine i Hrvatske, gdje snimaju kampanju za novu kolekciju inspiriranu tenisom.
Svakome tko ima društvenu mrežu Instagram i prati regionalne lifestyle brendove, glazbenu i modnu scenu, bit će poznata imena Dunjine vesele i uspješne ženske ekipe koju čini čak 16 poduzetnica i influenserica sa stotinama tisuća pratitelja. Osim Dunje Jovanić koja ih je okupila, one su redom Sara Jo, srbijanska pjevačica i glumica, Nika Turković, poznata hrvatska pjevačica, Ema Luketin, hrvatska influenserica koja je za prošlu Noć vještica cosplay kostimom s dečkom Dušanom Petrovićem oduševila Beckhamove. U Korčuli je i Mina Milutinović, srbijanska manekenka i supruga košarkaša Nemanje Nedovića, Nina Kovrlija, srbijanska poduzetnica iz svijeta kozmetike, Dora Martinović, rođena Dubrovkinja, poduzetnica i influenserica, Svetlana Bjelan, srbijanska manekenka i supruga košarkaša Aleksa Radanova, Lea Davogić, srbijanska glazbenika i DJ-ica poznatija kao Lea Blair, Anastasija Grujić, srbijanska influenserica, Amina Efendić, bosanskohercegovačka influenserica, Una Krlić, srbijanska poduzetnica i model, Pamela Badžek, hrvatska modna dizajnerica, Tijana Osmanagić, crnogorska dizajnerica i stilistica, Erna Saljević, sarajevska komunikologinja i influenserica te Sandra Mitrović, crnogorski model, poduzetnica i dizajnerica.
Jedna od najočekivanijih modnih kampanja u regiji ove godine zasigurno je BÉBÉ by Dunja Tenis Club kolekcija koja se sastoji od oversized dukserica, retro kratkih hlačica, T-shirt majica, teniskih kompleta, haljina i čarapa. Kolekcija se, u skladu s aktualnim trendovima, oslanja na eleganciju i profinjenost najstylish sporta na svijetu – tenisa. Prozračnost komada osigurava osnovna kolekcija boja, bijela i modra s naglaskom na zelenu te zelene i crvene detalje, a retro stil 80-ih daje joj dodatni šarm. Strukturirane, sportske uniforme karakteristične za teniske terene prošlog stoljeća mogu se pronaći u Dunjinim kompletima, a kratke hlače i jednostavne, ali jedinstvene T-shirt majice daju notu opuštenosti pa ćete komade iz Tenis Club kolekcije moći nositi doslovno svugdje, od plaže, dućana do romantične večere. Kombinacija chick sportske note s vintage estetikom i aktualnim, modnim trendovima još se jednom dokazala kao dobitna kombinacija.
Osim Tenis Club kolekcije, influenserice na Korčuli promoviraju i druge Dunjine komade odjeće koji su već dosegli kultni status. U prvom redu govorimo o Baby Doll kompletu koji je zaludio ženski svijet diljem regije, a ove godine dolazi u pastelno ružičastoj boji, ne smijemo zaboraviti ni pidžame, strukirane i oversized košulje, haljine, sportsku liniju te kupaće kostime. Dugoočekivana Watermelon kolekcija kupaćih kostima u prodaji je od sljedećeg petka, uz nju se nudi i zanimljivi accessories poput ručnika za plažu, kapi i BÉBÉ torbi.
I dok Becation putem društvenih mreža prati na tisuće fanova diljem regije, cure se u Korčuli više nego dobro zabavljaju. Ovogodišnji Becation započeo je u Dubrovniku iz kojeg su jahtom doplovile do Korčule. Tamo ih je dočekali BÉBÉMOBILI, električni automobili lokalnog vlasnika s pomoću kojih su se odvezli do Morro Villa u prekrasnom selu Žrnovu nadomak Korčule. Dvije Morro Ville u vlasništvu su korčulanskog poduzetnika i odvjetnika Pera Lozice, a dizajnirao ih je poznati hrvatski arhitekt Marko Murtić. Murtićeva strastvena zaljubljenost u more i jedrilice ostavila je potpis i na modernim, luksuznim vilama koje su se savršeno uklopile u modro-zelene boje žrnovskih obronaka. Odišu prozračnim i jednostavnim dizajnom i uređenjem s distopijskom notom, okrenute prema Pelješkom kanalu pružaju nezaboravni pogled na izlazak i zalazak sunca, a estetika unutrašnjosti prati svjetske, moderne trendove dizajniranja interijera.
Korčula je zapravo idealna lokacija za Dunjinu kampanju, a da se srbijanska poduzetnica slaže s tim vidljivo je i po objavama na društvenim mrežama u kojima se cure zabavljaju i uživaju usput promovirajući ne samo BÉBÉ brend, već i Korčulu i male lokalne obrte uključene u cijelu priču. Kako doznajemo, influenserice će osim opuštanja u Morro Villama u kojima su detalji uređeni u BÉBÉ stilu, posjetiti i OPG Vlaho Komparak koji se bavi proizvodnjom lokalnog meda, na večeru će u poznati korčulanski restoran s Michelinovom zvjezdicom Lešić Dimitri gdje će ih dočekati chef Marko Gajski, sat joge održat će im lokalna instruktorica Nina Fabris, vlasnica studija Yoga Balanca, posjetit će Stupe i Vrnik gdje će snimiti dio kampanje, a dio je već snimljen na teniskim terenima u sklopu Aminess hotela Liburna. Događaj je prepoznala i TZG Korčule koja će ženskoj ekipi organizirati edukativnu turu korčulanskom gradskom jezgrom.
Inače, Dunja Jovanić je influencerica i poduzetnica iz Beograda, no njezin je rad već odavno prešao granice Srbije. Ova uspješna, mlada žena vedrog duha i vizionarskih ideja danas je jedna od najpoznatijih influenserica u regiji koju je osvojila svojim radom, odnosno kvalitetnim i modernim proizvodima. Društvenim mrežama počela se baviti prije više od deset godina kao studentica ekonomije, a prije nekoliko godina pokreće svoj modni brend BÉBÉSWIM koji danas broji niz kolekcija. Njene proizvode možete pogledati na mrežnoj stranici brenda https://bebebydunja.rs/.
Kako doznajemo, influenserice će u Korčuli ostati do srijede, a Dunja i koji dan duže. Kako napreduje snimanje kampanje pratite na društvenoj mreži Instagram na Dunjinim profilima @imfashionbabe i @bebebydunja, ali i na profilima drugih influencerica. Osim u prekrasnim prizorima Korčule, uživat ćete i u hostingu poznatog beogradskog content managera, edukatora i stručnjaka za digitalnu promociju Milana Maglova. Snimanje BÉBÉ by Dunja kampanje u Korčuli idealan je primjer kako digitalnim putem promovirati destinaciju, lokalne poduzetnike i proizvode te ljepote našeg otoka uz malo dobre volje.