“Putni Kofer” najposjećeniji je nezavisni digitalni medij posvećen putovanjima i prvi “putoholičarski” kanal na čak tri društvene mreže u Hrvatskoj - Instagram, Tik Tok i Viber.
Zasluge za to pripadaju mladom 31-godišnjem Pločaninu Antoniju Ivičeviću, osnivaču i glavnom uredniku, virtualnom piscu, idealistu, sociologu, ljubitelju putovanja, marketinškom strategu, fotografu, amaterskom glumcu.
Svjetski putnik
Antonio je završio studij sociologije i filozofije u Zagrebu, a sa svojim fotoaparatom, bilježnicom, mobitelom, ruksakom i, kako voli reći, punim koferom pozitivne energije, do sada je obišao gotovo cijelu Hrvatsku i Europu, te niz zemalja na drugim kontinentima.
I upravo ljubav prema putovanjima i pozitivna energija, uz koronu koja je iznenada “zalupila vrata” svim ljubiteljima putovanja, stvorili su uvjete za rast i razvoj “Putnog kofera”. Antonio je najprije radio na Novoj TV, u odjelu korporativnih komunikacija i medijskih istraživanja, a onda je sa 26 godina postao menadžer u Real grupi, najvećoj hrvatskoj marketinškoj agenciji s više od 300 zaposlenih na tri kontinenta. I tada je putovao fotografirao i pisao, koliko su mu vrijeme i obveze dopuštale.
“Putovanja su mi jako važna i mogu reći da pozitivno utječu na svaki djelić mene. Kada putujem osjećam potpunu slobodu življenja. Putovanja utječu na povećanje svijesti o drugim kulturama, većoj stopi tolerancije prema drugima i drugačijima, otvorenosti prema novim iskustvima i smanjenju postojećih predrasuda s kojima smo se naučili živjeti u okolini koja nas kao takve definira i oblikuje.
“Putni Kofer” je nastao kao reakcija na veliki broj negativnih vijesti i komentara na društvenim mrežama u vrijeme kada su ljudi, zbog situacije s koronavirusom, bili zatvoreni u karanteni. Tada sam odlučio otvoriti Facebook i Instagram profil pod imenom “Putni Kofer” te učiniti svoju virtualnu okolinu vedrijim mjestom. Htio sam podijeliti neke neobične priče i savjete, pružiti informacije o ljudima, mjestima i događajima za koje dosad ljudi možda nisu imali priliku čuti. Htio sam im omogućiti da otputuju virtualno iz udobnosti svojih naslonjača. Nakon samo nekoliko objava o mjestima koje sam posjetio kroz pripadajuće fotografije, razveselio me je veliki broj pozitivnih poruka koje su pristizale u moj inbox, a samim time stvorio se osjećaj da je lansirana ideja bila uspješna. U kratkom roku profili su postali mjesto dobrih, pozitivnih i inspirativnih priča koje, osim što informiraju i educiraju publiku o putovanjima, imaju za cilj širiti svijest o životu, drugim ljudima i samima sebi”, kaže nam Antonio i ističe kako je upravo u vrijeme korone bila najveća konzumacija medija.
Uskoro slijedi Danska
Nakon šest mjeseci već je imao 70 tisuća pratitelja i taj je broj svakodnevno rastao. Počeo je ulagati vlastiti novac u daljnji razvoj projekta. Danas su njegovi klijenti poznate tvrtke, turističke zajednice Njemačke, Austrije, Hrvatske i brojni drugi a taj broj stalno raste jer gotovo svakodnevno stižu nove ponude. Antonio je uspio ono što uspije malo tko, spojio je posao i ljubav prema putovanjima, ali ne namjerava stati. Dakle, slijede nova putovanja, nova iskustva i nove priče popraćene vrhunskim fotografijama u kojima će svatko moći pronaći inspiraciju i savjete za svoje putovanje. Iduća destinacija, već za nekoliko dana, je Danska i njen glavni grad Kopenhagen.
Premda mu nije lako odgovoriti na ovo pitanje, Antonio se ipak odlučio za nekoliko top mjesta koja je podsjetio. “Francuski otok Korzika, gotovo netaknut masovnim turizmom. To je zaista čarobno mjesto. U istom danu možete uživati u planinama na nadmorskoj visini od gotovo 3.000 metara s pogledom na beskonačno plavetnilo i šetnji na pješčanim plažama, dok po otoku putujete vlakom kroz jednu od najslikovitijih ruta na svijetu. Na plažama se sunčaju krave, na svakom koraku gricka se sir i pijucka vino. U Hrvatskoj to su Komiža, Cres, Korčula i Južna Dalmacija, osobito ušće rijeke Neretve i Baćinska jezera.