Prije samo pet godina, zgrada o kojoj je riječ bila je najveći baner i najskuplji predizborni plakat koji je ikad netko platio. Kočila se stotinu metara uvis poput velikog, moćnog falusa koji je svjedočio o mužjačkoj snazi svog vlasnika. Hotel “Marjan”, staklen, taman i šljašteći nov, stajao je tog proljeća nad Splitom kao znak trijumfalne moći svog vlasnika. Vlasnika Željka Keruma, koji je tog proljeća postao vlasnik tog hotela i najavio da će ga otvoriti kao splitski prvokategornik Hilton.
Željka Keruma, koji će tog ljeta osvojiti mandat splitskoga gradonačelnika s obaminskim sloganom “Yes I can!“. A da Žele zaista “yes“ može Splićane nisu te 2009. uvjeravale samo maje, kape i plakati. Uvjeravao ih je i taj veliki falus na Rivi, živo svjedočanstvo vlasnikove moći....
Željka Keruma, koji će tog ljeta osvojiti mandat splitskoga gradonačelnika s obaminskim sloganom “Yes I can!“. A da Žele zaista “yes“ može Splićane nisu te 2009. uvjeravale samo maje, kape i plakati. Uvjeravao ih je i taj veliki falus na Rivi, živo svjedočanstvo vlasnikove moći....
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....