StoryEditorOCM
Kulturakritičar 'slobodne' o autoru mlađe filmske generacije koji je sa svojih šest filmova ostavio velikog traga na jedno razdoblje hrvatske kinematografije

DESET GODINA DADE Portret redatelja Dalibora Matanića koji je najviše obilježio proteklo desetljeće

Piše PSD.
26. prosinca 2010. - 10:43

Dalibor Matanić /  Foto: Srećko Niketić / CROPIX
Slab sam na  mali opus Antonija Nuića, napose treću priču omnibusa “Seks, piće i krvoproliće“ i “Kenjca“. Obožavam Ognjena Sviličića s naglaskom na “Oprosti za kung fu“. Kristijan Milić (“Živi i mrtvi“) i Ivan Goran Vitez (“Šuma summarum“) također su dali iznimno značajan obol hrvatskom filmu od 2000. naovamo, a Ostojićeva “Ta divna splitska noć“ mi je najbolji hrvatski film dvijetisućitih, tik ispred “Crnaca“ para Jurić-Dević. No, ako bih trebao izabrati hrvatskog redatelja mlađe generacije koji je najviše obilježio minulo desetljeće, bio bi to ipak - Dalibor Matanić (1975.).

Matanić je imao vraški dobre mentore. Radio je ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
13. studeni 2024 22:14