Fatalne žene na filmu mogu se dijeliti na vrijeme prije i poslije "Gilde" (1946.), odnosno legendarne Rite Hayworth. Nije Hayworth prva filmska "femme fatale", sjetimo li se Barbare Stanwyck u "noirovskom" remek-djelu "Dvostruka obmana", ako ne i Lane Turner u klasiku "Poštar uvijek zvoni dvaput", snimljenom iste 1946. godine. No, Rita je bila prva prava, izrazita seks-bomba među fatalnim ženama, ultimativni "sex symbol" dotadašnje kinematografije i sirena velikog ekrana mamećeg sirenskog zova, a takvom je postala u ulozi Gilde.
Da su se tijekom izvođenja pjesme "Put The Blame On Mame" u "Gildi" s Hayworth na pozornici našle Stanwyck i Turner, oči bi sigurno najprije (po)letjele na nju, iako u toj sceni gotovo da razbija "femme fatale" iluziju i od fatalne žene ostaje samo žena....
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....