Prefiks "Tjelesna", "Kobna" ili "Sirova" naizgled nedostaje ispred naslova filma "Požuda" ("Babygirl") koji se naslanja na erotske trilere osamdesetih i devedesetih. Naslov na prvu zvuči generički, ali filmofili će se sjetiti da je tako, kao "Požuda", prevedena i erotska art drama "Damage" Louisa Mallea iz 1992. s Juliette Binoche i Jeremyjem Ironsom. "Babygirl" se postavlja negdje između Malleove "Požude" i erotskih trilera iz zlatnog doba žanra (”Gorki mjesec”, ”Sliver”, ”Posljednje zavođenje”, ”Divlja igra”...).
Dosta je psihologizacije, ne samo tjelesnosti, utkano u američki drugijenac nizozemske filmašice Haline Reijn ("Bodies Bodies Bodies") na temu seksualnih fantazija, odnosno dominacije i podređenosti na radnom mjestu kad se rasplamsa uredska romansa i...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....