Menage a trois polazi po zlu i pretvara se u tučnjavu u francuskom filmu "Razbojnice" ("Voleuses"/"Wingwomen"). Od ljubavi u troje do akcije kratak je put za Alex koju, zanimljivo, glumi Adele Exarchopoulos, zvijezda "Adelina života", preporođena nakon uloge u "Zero Fucks Given".
Adele se friško našla u ljubavnom trokutu s dva muškarca i u filmu "Passages", ali ovo je prvi put da se okušala kao akcijska heroina. Akcija joj prilično dobro pristaje. Alex barata puškom kao strijelac male pljačkaške ekipe, a i dobar je i snalažljiv borac, evidentno prema brutalnoj post-menage a trois sceni. U tučnjavi s fizički snažnijim tamnoputim muškarcem Alex koristi koturaljke i snalazi se kako zna i umije, razbijajući staklo da krhotine otežaju borbu bosonogom protivniku.
Ipak, na vrhuncu akcijske scene redateljica "Razbojnica" Melanie Laurent ("Respire", "Galveston") radi "rez" i prikazuje kako Alex baca protivnikovo beživotno tijelo u more. Nakon naprasnog prekida menage a troisa, Laurent nanovo subvertira očekivanja gledatelja koji se nadao da će, kako je krenulo, svjedočiti nekakvoj muško-ženskoj borbi u stilu Patricia Arquette vs. James Gandolfini iz "Prave romanse".
Na prvi pogled "Wingwomen" djeluje kao kombinacija "Oceanovih 8", "Charliejevih anđela" i "355", ali Laurent odbija da ovo bude produkcijski ispolirana amerikanizirana akcija sa seksepilnim "frajerskim" ženama koje se nadmeću s muškarcima. Sam naslov je ženska inačica izraza "wingman" (pobočnik, pratitelj, potpora), popularizirana u "Top Gunu" citatnom pilotskom rečenicom "You can be by wingman anytime".
Redateljica se načelno drži formule više ili manje humornih ženskih (pljačkaških/špijunskih) akcijskih trilera, samo što daje filmu daje francuski "touch", vidljiv i po tome da je karakterizacija bitnija od akcije, uz olakotnu okolnost da komični momenti nisu isforsirani kao u većini modernih komedija "made in France", već suptilni. Fokus je na likovima Alex i Carole (glumi je Laurent; "Majstori iluzije", "6 Underground", "Kisik"), tj. njihovu prijateljstvu.
Naime, Carole i Alex su likovi s kojima gledatelj može "visjeti" i slušati njihove svakodnevne "casual" priče. U uvodnoj sceni Alex usred misije govori o momku koji ju je nogirao preko poruke, usput dajući upute Carole, a nakon akcije s dronovima njih dvije skaču s litice u letećim odijelima i klize zrakom ćakulajući o svemu i svačemu, ljubavi, hrani...
To je nova definicija "hang out" filma kakve voli Quentin Tarantino ("Pakleni šund", "Jackie Brown", "Bilo jednom u... Hollywoodu"), čovjek koji je režirao Laurent u "Nemilosrdnim gadovima". Likovi u "Razbojnicama" svakako su interesantniji u odnosu na Charliejeve anđele, kao i spontani, nijansirani odnosi među njima.
Exarchopoulos i Laurent su "kliknule" i djeluju kao stvarne dugogodišnje prijateljice. Nova, treća cura u njihovoj pljačkaškoj ekipi, Manon Bresch kao vozačica za bijeg Sam, ne uspijeva doći do izražaja, ali zato se ističe negativka zvana Kuma (legenda francuske kinematografije Isabelle Adjani).
Kuma ne reagira dobro kad joj kažu da se žele povući iz posla i "maknuti se od pljački, potjera, šupaka", a predstavljena je u kinu dok gleda francuski klasik "Istina o našem braku" s Jeanom Gabinom i Danielle Darrieux, čime Laurent kao da postavlja Adjani u razinu s njima.
"Nisam netko od koga možeš pobjeći", prijeti Kuma, tako da se može očekivati da će standardni zadnji poslić za Alex i Carole biti sve samo ne lagan. Ima u filmu tipologije i klišeja, nije uvijek ni tonalno ujednačen, ispreplećući potjere/pucnjave na raznim lokacijama i intimne ženske razgovore, ali žanrovski natprosječnim ga čine glavni likovi i iskrena priča o prijateljstvu koja je nesvojstvena sličnim ostvarenjima, kamoli streaming prosjeku. Vrijeme provedeno s Carole i Alex nije uzalud utrošeno u filmu koji ne zaslužuje da ga streaming algoritam preskoči. They can be our "Wingwomen" anytime.