Opet sam sanjala... Prve riječi u trileru "U posljednjoj fazi" ("Final Analysis", 1992.) izgovara pacijentica Diana Baylor, ležeći na kauču kod psihijatra Isaaca Barra i otkrivajući da u tom snu slaže cvijeće za aranžman na stolu, konkretno ljiljane, karanfile i ljubičice. Scenarist Wesley Strick, tada još svjež od scenarija za Scorseseov "Rt straha", te redatelj Phil Joanou (izvrsno "Stanje milosti") također su sanjali.
U snu su slagali cvjetni aranžman za moderni hičkokovski film poput "Vrtoglavice" i složili "U posljednjoj fazi", jedan od najpopularnijih trilera s početka devedesetih, iz žanrovski plodne 1992. ("Sirove strasti", "Oglas donosi smrt", "Potez lovca"...). Cvijeće nije slučajan motiv.
Poznavatelji opusa "majstora napetosti" Alfreda Hitchcocka sjetit će se...