Osmonožna nakaza iz svemira izaziva arahnofobiju i kaos u jednoj newyorškoj zgradi u paukovskom hororu "Ubod" ("Sting") australskog redatelja Kiaha Roache-Turnera. Uvod u startu sugerira da neljudski antagonist nije normalan zemaljski pauk, već neka alienska vrsta.
Naime, skupina astroida prolazi blizu Zemlje i kiša meteora poškropi New York. Jedna krhotina probije prozor stana u Brooklynu i aterira u kućicu za lutke. Iz jaja unutar krhotine meteora izliježe se pauk, baš poput alienskog "facehuggera" u "Alienu".
Prilično impresivan žanrovski uvod nastavlja se kadrom dementne starice kako plete džemper kao pauk mrežu i čuje čudne zvukove. Nešto stvara buku u njezinim zidovima i ona poziva istrebljivača, misleći da su štakori.
Kad on dođe, izgledajući kao nesuđeni Istjerivač duhova, pronalazi ubijenog kolegu i sam nestaje u odvodu za ventilaciju nakon što ga nešto povuče unutra... Priča se potom vraća nekoliko dana ranije.
Kroz odvod za ventilaciju provlači se i 12-godišnja Charlotte (Alyla Browne, mala Furiosa u "Furiosi") koja pronalazi paučića, nesvjesna da je alienski, naziva ga Sting prema Bilbovu bodežu (interesantno budući da je dobrodošlo praktične efekte filma radila kompanija Weta, zadužena za "Gospodara prstenova" i "Hobita"), stavlja u teglu i udomljuje kao kućnog ljubimca, tražeći u njemu utjehu kao odmak od obitelji u kojoj živi, bez pravog oca.
Izvanzemaljci, očevi na službenom putu, disfunkcionalna obitelj i/li mala skupina ordinarnih ljudi pod prijetnjom nečeg ekstraordinarnog izvana što je može razoriti ili zbližiti... "Ubod" je nedvojbeno nastao pod utjecajem Spielbergovih redateljskih ili producentskih filmova pod logom kompanije Amblin, od "Bliskih susreta treće vrste", "E.T.-ja" i "Poltergeista" do "Gremlina" i "Straha od pauka".
Naravno, primjetan je i utjecaj "Aliena" (i "Hiddena") kojeg Charlotte možda nije gledala kad puzi po ventilacijskim cijevima kao da je John McClane u "Umri muški", ali jest zato Roache-Rurner i režira "Sting" kao vrlo solidnu filmofilsku stilsku vježbu na temu spielbergovsko-alienski "creature feature". Charlotte živi s majkom Heather (Penelope Mitchell) i očuhom Ethanom (Ryan Corr), domarom koji crta stripove i prema njezinim idejama.
Alienski pauk bit će katalizator odnosa Charlotte i Ethana (kao i najava njezina ulaska u strašni svijet odraslih) koji je dobio preveliku minutažu u odnosu na osmonožnog monstruma s obzirom na to da horor s daškom crnog humora ("Zašto nisi nabavila jebenog psa?!") bolje zapliće gledatelja u paukovu mrežu spram manje-više standardne obiteljske drame.
Pauk Sting je svojevrsni E.T., samo u ubojitom izdanju; on ne želi "telefonirati kući", već požderati sve oko sebe kad naraste, a raste brzinom munje, dvostruko u jednom danu, sve dok ne postane divovska inačica crne udovice. "Ne mislim da pauci mogu biti kućni ljubimci. Pauk zna samo dvije stvari: jesti i ubiti", istrebljivač Frank (Jermaine Fowler) govori Charlotte.
Film se poigrava strahom od pauka s nekoliko zgodnih lažnih uzbuna, tipa da se od sjene kabela i biljke u pitaru može učiniti "eto ga!", dok se zapravo ne pojavi u kadru, kao u jednoj gnusnoj cronenbergovskoj "body horror" sceni kad uđe u usta jedne žene i izađe kroz njezin abdomen. Arahnofobija zagarantirana.