Kazališna predstava “Zoran Đinđić” poznatoga hrvatskog režisera Olivera Frljića, premijerno izvedena u petak navečer u beogradskom Ateljeu 212, izazvala je buru u teatarskoj, ali i političkoj javnosti Srbije do te mjere da se javljaju i pitanja hoće li uopće biti njezine reprize.
Ova predstava bavi se atentatom na srpskog premijera 2003., posljedicama atentata, ali, kako je rekao sam Frljić, “posredno pokušava progovoriti o Srbiji danas i hipotekama koje danas nosi srpsko društvo”. Predstava se temelji, kako je rekao Frljić, “na različitoj građi - od tekstova, knjiga i emisija o ubojstvu Zorana Đinđića i razgovora s učesnicima i suvremenicima vremena o kojem je riječ”.
Hrvatski režiser, nakon više godina, vratio je politički teatar u srpska kazališta, a s...
Ova predstava bavi se atentatom na srpskog premijera 2003., posljedicama atentata, ali, kako je rekao sam Frljić, “posredno pokušava progovoriti o Srbiji danas i hipotekama koje danas nosi srpsko društvo”. Predstava se temelji, kako je rekao Frljić, “na različitoj građi - od tekstova, knjiga i emisija o ubojstvu Zorana Đinđića i razgovora s učesnicima i suvremenicima vremena o kojem je riječ”.
Hrvatski režiser, nakon više godina, vratio je politički teatar u srpska kazališta, a s...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....