U Hrvatskoj je putem crowdfundinga do sada prikupljeno više od 10 milijuna kuna za projekte različitih kreativaca, individualaca, poduzetnika i umjetnika.
Spomenimo samo zadarske pivarke Anu Teskeru i Maju Šepetavec, koje su preko Indiegogo kampanje tražile novac za širenje proizvodnje svoje "IPA Plavuše", zatim RPG igru "Awaken" na kojoj su radili hrvatski dizajneri i animatori ili projekt "Okus doma", čiji je cilj bio prikupiti novac za pokretanje azilantske zadruge.
O tom fenomenu koji je postao neizostavni dio pokretanja start-upova bilo je riječi na sinoćnjem predavanju, koje je u sklopu Studentskog poduzetničkog inkubatora održano na Ekonomskom fakultetu.
Nakon osnova marketinga o grupnom financiranju, govorila je i redateljica Bruna Bajić, koja je takvu jednu kampanju po...
StoryEditorOCM
Kulturacrowdfunding za 'modri kavez'
Redateljica Bruna Bajić: Film sam snimila uz pomoć 58 donatora
20. travnja 2016. - 17:06
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?