StoryEditorOCM

Douglas parfumerije ostvarile rekordnu online prodaju u božićnom kvartalu

Piše PROMO
2. ožujka 2021. - 00:00

Douglas, vodeća europska premium beauty platforma, novu je poslovnu godinu 2020/21 započela rekordnim rastom e-trgovine. Tijekom božićnog razdoblja u kojemu je Douglas tradicionalno ostvarivao najveću prodaju, online prodaja je na razini Grupacije porasla za više od 74%, odnosno na 433 milijuna eura u prvom tromjesečju koje obuhvaća period od listopada do prosinca 2020. godine.

Unatoč zatvaranjima diljem Europe koja su ograničila poslovanje fizičkih trgovina, a naročito na glavnim tržištima Njemačke i Francuskoj, Douglas je u prvom kvartalu zabilježio prodaju od 1,2 milijarde eura. U usporedbi s rekordnim tromjesečjem iz prethodne godine, ostvaren je umjereni pad od 7,1% koji je pokazatelj kako je fokus na e-trgovini urodio plodom. Navedeno je potvrdila i Tina Müller, iz...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
26. travanj 2024 19:49