StoryEditorOCM
Društvena mrežaOSOBNO ISKUSTVO

Hrvatska menadžerica opisala kako se LinkedIn od ‘poslovne mreže‘ pretvorio u odlagalište objava za samohvalu i besramne ulete: ‘Jel’ ovo Tinder 2.0?!‘

Piše Sara Smojver/Netokracija
23. siječnja 2022. - 19:01

Što je sve LinkedIn postao, a nije trebao? Iliti kako smo pretvorili jedinu poslovnu društvenu mrežu u novi Facebook opisala je marketinška menažderica Sara Smojver za Netokraciju. Istaknula je pritom da je riječ o osvrtu na iskustvo na društvenoj mreži, a ne savjet kakav sadržaj je potrebno kreirati za LinkedIn.

- Činjenica je da je većina prisutnih na LinkedInu, uključujući i mene, donedavno gledala na tu mrežu kao vrijedan izvor informacija o različitim trendovima raznovrsnih industrija, kutak za dobru raspravu o procesima zapošljavanja i poslovanja, employer brandingu (relativno novoj pojavi u ovoj regiji za koju mi je drago da imam priliku najviše o njoj doznati na LinkedInu), novim tehnologijama i dostupnim edukacijama, uspješnim i neuspješnim poduzetničkim pothvatima, r...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
26. studeni 2024 02:29