Za rekordni broj prijava na ovogodišnji Omiški polumaraton - događaj koji je već probio sportske okvire i prometnuo se u manifestaciju za sve, te za pamćenje - jamačno je dobrim dijelom "kriva" i neuobičajena kampanja. Skroz opaljena, rekli bi mi u Splitu, a bogme i u Omišu. I "ubola je u sridu", složit će se čak i Sinjani. O čemu je riječ?
Naime, studio Brendon&Brenda te tim kreativaca, točnije daroviti trolist: Srđan Šegvić, Duje Tičinović i Duje Kundić "zavrtili" su lanjski slogan Omiškog polumaratona iz "50 posto maraton, 100 posto Omiš" u "50 posto maraton, 100 posto alibi". Kakav crni alibi, zbunit će se čovjek; ali sve će mu se razbistriti kad pogleda video, točnije dva kratka, duhovita i vrlo motivirajuća uratka.
Alibi je - sam maraton; i to ako želite "...