StoryEditorOCM
Društvena mrežaLoš publicitet

Pravi marketinški gaf modne marke GAP: objavili poruku o zajedništvu uoči izbora, korisnici društvenih mreža ih popljuvali

Piše PSD
5. studenog 2020. - 11:38

Dok traju objave rezultata američkih izbora i pritom rastu tenzije u društvu modni brend Gap odlučio je objaviti nešto za što su mislili da je lijepa poruka o zajedništvu, a pokazala se kao pravi marketinški gaf.

Slika koju su objavili na svom Twitteru pokazuje njihovu prepoznatljivu trenirku s kapuljačom i natpisom GAP. Ono što je čini posebnom je kombinacija dviju boja, plave tj. modre koja simbolizira demokrate i crvene koja predstavlja republikance. Uz objavu napisali su opis: “Jednu stvar znamo, a to je da zajedno, možemo ići naprijed.” Uz objavu su dodali i jedno plavo i crveno srce, prenosi Indeks.hr.

Nakon brojnih kritika koje su uslijedile objavu su naposljetku uklonili i čak se na neki način ispričali ili pokušali opravdati svoju intenciju.

Jedan korisnik je ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
05. studeni 2024 13:29