StoryEditorOCM
Modapret-a-porter

Elegantna ekscentričnost Virginije Woolf u novoj kampanji Roberta Severa

Piše PSD.
29. rujna 2014. - 14:11
Robert Sever i Branko Basletić, dizajneri koji su ujedinili snage u modnom brandu Robert Sever, oduševili su modnu publiku kolekcijom Virginia, predstavljenom u ožujku na Perwoll Fashion.hr-u, a u suradnji s poznatom fotografkinjom Marom Milin snimljena je kreativna kampanja koja prati kolekciju za jesen/zimu 2014./2015.

Ovu pret-a-porter kolekciju čini tridesetak odjevnih kombinacija, a osnovna inspiracija bila je moda 20.-ih godina prošlog stoljeća, kao i silueta koja je tada bila novitet.

Kreativna ideja kampanje je igra interijera i eksterijera što se savršeno nadovezuje na temu kolekcije koja se bavi ženskom kompleksnošću.



Zaštitno lice kampanje je mlada Iva Marušić, kojoj je ovo već druga suradnja s brandom Robert Sever, a i ovoga puta Iva je savršeno utjelovila ideju i...
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
27. studeni 2024 12:45