StoryEditorOCM
Moda'This is Mak'

Kampanja koja slavi suvremenu ženu: splitski brend ovom posvetom obilježio 30 godina rada

Piše PSD
5. siječnja 2017. - 15:12

Splitska modna kuća Mak obilježila je 30 godina rada i djelovanja prigodnom kampanjom 'This is Mak' koja slavi modernu, samosvjesnu, ženstvenu, poslovnu ženu. Najnovija kampanja ujedno je i hommage kolekcijama koje su obilježile trideset godina kreatorice Nede Makjanić Kunić na modnoj sceni. 

Raskošni kaputi s paspuliranim detaljima, voluminozne suknje, hlače od pepita uzoraka, haljine od eko kože u ljubičastim tonovima te otkačeni sakoi, inspirirani su Makovom prvom pret-a-porter  kolekcijom predstavljenom još davne  1986. godine.

Kako naglašava splitska kreatorica, riječ je o bezvremenskim komadima zbog čega Mak svih ovih godina vole poslovne žene različitih zanimanja i životne dobi. Upravo stoga za zaštitno lice svoje rođendanske kampanje Neda Makjanić Kunić angažirala je ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
15. studeni 2024 02:43