Nova Freywille mini kampanja nastala je sintezom talenata i kreativnog promišljanja vrhunskog fotografskog dvojca Decker&Kutić i Petra Trbovića koji kroz četiri umjetničke fotografije otkrivaju zanosni dijalog umjetnosti i mode s naglaskom na bajkovitu ljepotu bečkog nakita i filozofskih poruka svjetskih majstora slikarstva utkanih u njegove izražajne koloristične motive.
Svaka fotografija kroz zanimljivi koncept povezuje Freywille premisu o stvaranju nečeg novog iz različitosti i inspiracija koje nas okružuju s naglaskom na vizualnu poetiku asocijacija i osjećaja ugode koje ovaj nakit pruža oku promatrača.
Kampanja počinje maštovitom interpretacijom putovanja kroz Monetovu cvjetnu oazu Giverny. Inspirirana je istoimenim setom Freywille nakita iz kolekcije Hommage a Claude ...
Svaka fotografija kroz zanimljivi koncept povezuje Freywille premisu o stvaranju nečeg novog iz različitosti i inspiracija koje nas okružuju s naglaskom na vizualnu poetiku asocijacija i osjećaja ugode koje ovaj nakit pruža oku promatrača.
Kampanja počinje maštovitom interpretacijom putovanja kroz Monetovu cvjetnu oazu Giverny. Inspirirana je istoimenim setom Freywille nakita iz kolekcije Hommage a Claude ...