U Splitu je proteklog vikenda u trgovini Karla održana promocija brenda UGG Australia u kojoj su uživale brojne ljubiteljice popularnih čizama.
Proslavljene spoprtašice, sestre Lucija i Ana Zaninović te bivša meneknka i pjevačica Viktorija Rađa tom su prilikom proglašene domaćim ambasadoricama popularnog brenda.
Ove jeseni, inače, počinje i globalna kampanja brenda pod nazivom 'This is Ugg' čiji je cilj povezivanje s kupcima na emocionalnoj razini.
Ideja vodilja kampanje jest da su najvažniji trenuci u nečijem životu zapravo oni najobičniji – oni u kojima je brend prisutan u svakidašnjem životu kupaca.
Dostaviti luksuz i udobnost u svaki UGG proizvod i dalje je misao vodilja brenda, dok je trebnutno jedan od glavnbih ciljeva, uz kolekciju za žene, tijekom cijele godine...
Proslavljene spoprtašice, sestre Lucija i Ana Zaninović te bivša meneknka i pjevačica Viktorija Rađa tom su prilikom proglašene domaćim ambasadoricama popularnog brenda.
Ove jeseni, inače, počinje i globalna kampanja brenda pod nazivom 'This is Ugg' čiji je cilj povezivanje s kupcima na emocionalnoj razini.
Ideja vodilja kampanje jest da su najvažniji trenuci u nečijem životu zapravo oni najobičniji – oni u kojima je brend prisutan u svakidašnjem životu kupaca.
Dostaviti luksuz i udobnost u svaki UGG proizvod i dalje je misao vodilja brenda, dok je trebnutno jedan od glavnbih ciljeva, uz kolekciju za žene, tijekom cijele godine...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....