Najveći hrvatski lanac luksuzne obuće i modnih dodataka Karla predstavlja kampanju za proljeće i ljeto pod nazivom "Soba s pogledom", koju potpisuju dugogodišnji suradnici branda, Borut Mihalić i fotograf Mladen Šarić.
Kroz tri teme "Metalic", "Mariner" i "Crveni spektar" predstavljeni su ključni komadi obuće i modnih dodataka iz kolekcija koji čine samo dio ponude Karla prodavaonica.
Elegantna, urbana, chic ili ležerna, zaljubljenice u modu jako dobro znaju da niti jedna kombinacija nije potpuna bez pravih cipela i torbe. Nova Karlina kampanja uvodi u prestižni svijet obuće i modnih dodataka poznatih svjetskih brendova.
Neodoljiva plava
"Metalic" je iznimno jaka modna priča ove sezone. Pete su prije svega "chunky", dok su torbice minimalističke. Sandale, cipele i torbice u met...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....