Često nismo svjesni koliko su važni ambalaža i brendiranje. U to se uvjerimo kad nas neki proizvod privuče izgledom ili brend svojom pričom. O Design Bureauu, dizajnerice Izvorke Jurić, kao da smo najviše znali kad je oblikovala zanimljive boce za maslinovo ulje Brachia, ali od tada je ova autorica, zajedno sa svojim poslovnim partnerom, dizajnerom Juricom Kosom, dala pečat nizu proizvoda. Njihov brend prelazi u novu fazu pod imenom Dig studio.
Znamo da “dig” na engleskom znači kopanje, a upravo je, zahvaljujući dubinskom iskopavanju pravih strategija i brendinga, tijekom 25 godina ovaj studio osvojio 50-ak međunarodnih i domaćih nagrada, od čega se najviše ističu više puta osvojene Red Dot, Pentawards, Ed-Awards i Graphis nagrade. Objavili su ih prestižni časopisi Monocle, I.D.,...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....