Putnica EasyJeta, Margaret Elizabeth (27), otkrila je za The Sun kako je bila prisiljena dijeliti sobu s nepoznatim muškarcem ili spavati u hotelskom predvorju nakon što je njezin let otkazan.
Nakon što je let iz Hrvatske za Veliku Britaniju bio odgođen zbog loših vremenskih uvjeta, Margaret je morala provesti noć u dvokrevetnoj sobi s muškarcem kojeg nije poznavala. Ona i troje drugih putnika, uključujući dvije žene koje su također nevoljko morale dijeliti sobu, smješteni su u Royal Hotels & Resort u Dubrovniku.
Putnici su proveli 18 sati u zračnoj luci Dubrovnik čekajući na let zakazan za 11:30. Kada je otkazivanje leta potvrđeno, prebačeni su u hotel u četiri ujutro.
Unatoč njezinim prigovorima zbog "neprimjerenog" smještaja, osoblje zračne luke obavijestilo ju je kako je jedina druga opcija spavanje u hotelskom predvorju.
Margaret, službenica za komunikacije iz Balhama u južnom London, izrazila je nezadovoljstvo i osudila kompaniju zbog toga što ju je stavila u "opasnu" situaciju, zbog koje se osjećala "uplašeno i izloženo".
"Bila sam iscrpljena, ali nisam mogla spavati jer sam se osjećala izrazito nelagodno u toj situaciji. Dio mene poželio je ostati u predvorju," izjavila je Margaret za The Sun. "Plakala sam tiho od frustracije. Muškarac se činio ljubazan, ali na kraju dana, i dalje sam spavala s potpunim strancem u maloj, skučenoj sobi."
Sljedećeg jutra, žurno se presvukla u kupaonici i napustila sobu, zbog čega je slučajno ostavila nekoliko svojih stvari.
"EasyJet mora nešto poduzeti po ovom pitanju. Ovo je opasno i neodgovorno, osobito prema mladim ženama," dodala je Margaret.
Let je na kraju poletio sljedećeg dana u 13:30, više od 26 sati nakon predviđenog vremena polaska.
Margaret je ispunila obrazac za odštetu i poslala pritužbu EasyJetovoj korisničkoj službi. U odgovoru je primila ispriku i priznanje da situacija "nije bila primjerena".
Glasnogovornik EasyJeta izjavio je: "Izuzetno nam je žao zbog Margaretinog iskustva kada je njezin let odgođen preko noći. Sigurnost i dobrobit naših putnika naš je najveći prioritet. Nije naša politika dodjeljivati zajedničke sobe putnicima koji ne putuju zajedno, i to se nikada nije smjelo dogoditi. Istražujemo kako je do toga došlo i poduzet ćemo korake kako bismo spriječili slične situacije u budućnosti."