Bilo je potrebno više od tri godine i 494 parfemska ispitivanja za formuliranje mirisa. Miris je kreirao The Spirit of Dubai Parfums by Nabeel, ultra luksuzni brend mirisa iz Ujedinjenih Arapskih Emirata. I tako se dobio najskuplji parfem ikada prodan na svijetu. Luksuzni uniseks miris koštao je kupca čak 1,2 milijuna eura. Razlog cijene vjerojatno je i veličina boce koja sadrži tri litre mirisa i a visoka je skoro dva metra. Naziv parfema je “Shumukh”. Boca je ukrašena s 3.571 dijamantom i zlatom težine oko 2,5 kilograma, kao i oko šest kilograma srebra. Namjera je da podsjeća na bajku 1001 noć i predstavlja “duh Dubaija”.
DKNY je pojam za relativno pristupačne mirise, osim ograničenog izdanja “Golden Delicious”: izrađivan je ručno tijekom 1500 sati i ukrašen poliranom zlatnom bočicom i raznim dijamantima u obliku horizonta New Yorka. Parfem je prodan za 938.000 eura. Prihod je doniran u dobrotvorne svrhe.
Od 2006. godine još jedan parfem nalazi se u Guinnessovoj knjizi rekorda s titulom “Najskuplji parfem na svijetu (dostupan u trgovinama)”, a dolazi iz kuće Clive Christian. Ograničena naklada od deset primjeraka Clivea Christiana “No. 1 Collection for him and her” nastala je 2005. godine pod nazivom “No.1 Imperial Majesty” koja je redovito dostupna, piše Fenix-magazin. Miris čini manje skupim sadržaj nego njegovo kućište: bočicu krasi rub od 18-karatnog zlata i dijamant od pet karata. Sve u svemu, oni koji ga žele kupiti moraju izbrojiti oko 200.000 eura.