StoryEditorOCM

Resort Le Meridien Lav ulazi spreman u još jednu izazovnu sezonu, pogledajte samo kroz kakvu renovaciju je prošao i što sve čeka nove goste

Piše Native SD
16. travnja 2021. - 08:00

„Prošla godina bila je prepuna izazova, a mi na izazove gledamo s jako velikim entuzijazmom. Sačuvali smo sve poslove i iskoristit ćemo ovaj 'tihi period' kako bismo u sljedećih 18 mjeseci obnovili cijeli hotel“, kazao je krajem pandemijski neočekivano teške 2020. godine Mike Saran, investitor, filantrop i osnivač zaklade Sport2Life, avanturist te vlasnik hotelskog resorta Le Meridien Lav u Splitu.

Rečeno – učinjeno. Naime, iako je prethodna pandemijska godina zadala ozbiljan udarac turističkoj industriji, u spomenutom resortu nisu mirovali. Zar nije sam John Fitzgerald Kennedy jednom utvrdio kako se riječ „kriza“ u kineskom jeziku piše s dva znaka? Prvi predstavlja opasnost, drugi – priliku. Konkretno, promjenu. A kakva će to biti promjena, ovisi o nama.

U Lavu se zato nisu tapšali po leđima jer je završila jedna potpuno drugačija i neočekivana sezona, već su krenuli u opsežno renoviranje hotela, kako nam je objasnio Arnoud Zaalberg, generalni direktor resorta Le Meridien Lav:

„Ponosan sam na činjenicu da unatoč prošloj i ovoj godini, koje su bile pune izazova, mi pratimo svoj poslovni i investicijski plan. Stoga smo ovaj 'tihi Covid period' iskoristili za prvi dio obnove našega hotela“, rekao je Zaalberg, dodajući kako je ukupno ulaganje u prvoj fazi renovacije iznosilo impresivnih 5 milijuna i 150 tisuća eura.

„To uključuje obnovu i prenamjenu smještajnih kapaciteta te obnovu javnih prostorija u samome hotelu. Mnogima će se ovo ulaganje u ovom trenutku učiniti neobičnim potezom, no upravo ovo najbolje pokazuje koliko vjerujemo u svoj resort i destinaciju“, objasnio je.

„Osvježene su i hotelske sobe, što je samo dio vrhunske usluge koja se nudi u našem hotelu, odnosno resortu”, dodao je.

„Prozračnost, modernost, udobnost, očaravajući pogledi, vrhunski i atraktivni detalji i sadržaji karakteriziraju naše nove prostorije. Kreativno vodstvo povjerili smo renomiranom hrvatskom arhitektonskom studiju Atellior.

No, nismo stali samo na sobama. Naime, od idućeg tjedna goste u Lavu dočekat će i obnovljeno predvorje hotela, recepcija, obnovljeni bar u predvorju te sam ulaz u hotel. Dosad je obnovljeno 180 soba u dva hotelska bloka iznad marine. Obnovljene su i kongresne dvorane, a velika je novost da je Lav od ove sezone bogatiji za još tri nove prostorije za sastanke i događaje.

Ukupno je riječ o tri investicijske faze zahvaljujući kojima će Lav dobiti veliki 'facelifting'.

Nakon ljeta očekuju nas još dvije investicijske faze. Prva je obnova svih preostalih soba, dok druga uključuje modernizaciju i proširenje marine u sklopu resorta, dodatno uređenje plaže i poslovnih prostora i sadržaja u samoj marini. Posebna novost u sadašnjoj fazi jest gradnja najnovijeg, suvremenog apartmana, tzv. LAVISH Suitea, s unutrašnjim prostorom od 143 četvorna metra i velikom terasom iznad marine opremljenom jacuzzijem i sunčalištem. Sagrađen je i novi vinski podrum“, pohvalio se generalni direktor hotela Le Meridien Lav.

Zadržali zaposlenike

Tajna odličnog poslovanja u turizmu, prema Zaalbergu, prilično je jednostavna.

„U turizmu je ključ uspjeha čovjek! Zaposlenici su naša najveća snaga i doista smo učinili iznimne napore kako bismo unatoč svim izazovima prošle i ove godine zadržali sve stalne zaposlenike. Iznimno sam im zahvalan što svi zajedno s razumijevanjem prolazimo kroz ova izazovna vremena. Upravo smo, prema planu, u procesu zapošljavanja sezonskih radnika. Moj tim i ja volimo izazove i taj stav dijelimo s našim vlasnicima iz Odien grupe, stoga se radujemo predstojećoj sezoni i vjerujemo da će naši planovi uroditi plodom.

Novosti međutim ovdje ne prestaju. „Uveden je najmoderniji IPTV sustav koji omogućava prilagodbu za svakoga pojedinačnoga gosta. Tako im pružamo nezaboravni audio-video ugođaj“, kazao je Zaalberg osvrćući se i na kongresni turizam. Tu su granu industrije u Le Meridien Lavu odlučili posebno njegovati.

„Kongresni turizam jedna je od ključnih djelatnosti našega hotela. Stoga je posebna pozornost posvećena i modernizaciji kongresnih dvorana te dvorana za sastanke. Ponavljam, sagradili smo i tri nove kongresne dvorane, tako da kapaciteta – i kvalitetu – imamo“, zaključio je.

Le Meridien Lav ima čak 12 (!) kongresnih dvorana i prostorija za evente te dvije manje dvorane na dvjema etažama, namijenjene prvenstveno za manje sastanke i prezentacije. Nove dvorane nose imena po hrvatskim, preciznije splitskim umjetnicima – Meštroviću, Maruliću i Vidoviću – što je u skladu“, tvrdi direktor Zaalberg, „s politikom branda Le Meridien u svrhu promicanja lokalne kulture i zajednice. Resort u ovome trenutku ima pet tisuća kvadrata kongresnog prostora, koji uključuje i središnju, najveću kongresnu dvoranu s nevjerojatnim pogledom na more.

Le Meridien Lav itekako je spreman za nadolazeću sezonu, no kakvo je stanje s rezervacijama? Nesigurnost je i dalje glavni faktor remećenja turizma i srodnih djelatnosti.

„Gost u doba korone“ jednako je odgovoran prema sebi i prema drugima, pažljiv ali istovremeno i vrlo zahtjevan. Gost očekuje da se poštuju najviši standardi na svim razinama. Nama to nije nepoznanica. Naši gosti oduvijek su željeli vrhunsku uslugu i vrhunsku lokaciju za svoj odmor, i upravo zato biraju splitski Le Meridien Lav. Otpočetka se pridržavamo propisanih sigurnosnih i higijenskih mjera, kao i smjernica koje poštuje cijela mreža Le Meridien. Sigurnost gostiju, kao i sigurnost zaposlenika na prvom su nam mjestu. Detaljno propisane epidemiološke protokole zaposlenici su usvojili prošavši adekvatnu sigurnosno-zdravstvenu obuku, a s njima upoznajemo i goste“, kazao je Zaalberg dodajući kako se gostima savjetuje online registracija prije samoga dolaska, dok su prostorije i sobe opremljene dezinficijensima. Primjenjuju se visoki standardi čišćenja i održavanja soba, a predmeti koji se često dodiruju dodatno su zaštićeni.

„I usluge u našem RE:CUPERA Spa posebno su prilagođene sigurnosnim protokolima.“

U sezoni 2021. nekako se očekivalo smirivanje pandemije, ponajprije zbog cjepiva. No, brojke govore drugo. U Lavu su pak optimistični…

„Vjerujemo kako će se situacija poboljšati do početka sezone. Interes za dolazak i odmor svakako postoji te ovisi o porukama koje slušamo. Dolazak u našu destinaciju uvelike ovisi o avioprijevozu, pa će i ta činjenica igrati važnu ulogu. Kad se situacija smiri, nema razloga da Hrvatska – točnije Split – i dalje ne bude jedno od poželjnijih odredišta; kako za odmor, tako i za organizaciju kongresa. Naša je ambicija i dalje ista: želimo da resort Le Meridien Lav bude jedna od vodećih destinacija na turističkoj mapi Europe“, rekao je Zaalberg, koji ove godine obilježava cijelo desetljeće na upravljačkom položaju u resortu Le Meridien Lav. Prije Splita radio je za istaknute hotelske grupacije poput Mariotta i Sheratona diljem Europe. Stoga njegova u turizmu itekako drži vodu. Što kaže o nadolazećem ljetu?

„Očekuje nas još jedna pandemijska sezona, to je sigurno, međutim vjerujem da se, ako se cijepimo i ako se budemo pridržavali epidemioloških mjera, možemo nadati boljoj sezoni nego 2020. Oporavak kakav priželjkujemo neće se dogoditi ove sezone, no uvjeren sam da će rezultati biti bolji“, zaključio je Zaalberg.

Najluksuzniji spa & wellness centar

„Uz ove najnovije investicije te ulaganja koja nas očekuju moj mandat u resortu ostat će zapamćen i po renovaciji RE:CUPERA Spa, od kojega smo stvorili jedan od najluksuznijih i najvećih hotelskih spa & wellness centara na cijeloj Jadranskoj obali. Također su otvoreni novi restorani i barovi, poput restorana 7 Palms, koji će dobiti nov izgled već ove jeseni, te Gooshter Beach Cluba i restorana Conlemani. Investirali smo i u teniski centar, uspješno integrirali poslovanje hotela i marine te uvelike unaprijedili i digitalizirali brojne poslovne procese.“

Joie de vivre Splita

„Hotel Lav ima dugu povijest i dio je kolektivne memorije Splita i Podstrane. Ovakve projekte treba obnavljati tako da se njihova društvena vrijednost integrira u dizajn. Mi smo to pokušali ostvariti umjetničkim radovima u sobama. U svakoj se sobi nalaze pomno odabrane fotografije Feđe Klarića i Stanka Karamana, koji od 60-ih dokumentiraju splitsku svakodnevnicu. Joie de vivre Splita nekada i danas na taj način postaju integralni dio dizajna“, ističe Lana Petrak, voditeljica projekta preuređenja hotela iz tima Atellior.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
04. prosinac 2024 10:30