Hrvatski brand 'Nunc' koji je nastao u sklopu Ancona Grupe iz Đakova otvorio je svoj prvi showroom u Zagrebu. Brand su oblikovali dizajneri mlađe generacije pod kreativnim vodstvom dizajnera Nikole Radeljkovića iz kolektiva 'Numen/For Use'. Slavonija je sada došla u središte Zagreba, a u 'Nuncu' napominju da je njihov dizajn suvremena reinterpretacija karakteristične mješavine srednjoeuropskog i mediteranskog kulturnog nasljeđa s primjesama otomanske tradicije i dinarske usmene predaje.
StoryEditorOCM
ProstorijaOdabrani komadi
Dašak Slavonije u središtu Zagreba: hrvatski brend ‘Nunc‘ otvorio prvi showroom, zavirili smo u prostor koji spaja ljepotu zemlje i tradicije
16. listopada 2020. - 16:18
Tomislav Krišto/Cropix
- Iznimno mi je drago da, nakon više od dvije godine od konceptualnog izlaganja na milanskom sajmu, možemo u Zagrebu vidjeti kolekciju proizvoda nastalih na razvoju osnovne ideje 'Nunca'. Ideje da Slavonija nije samo zapušteni i zaboravljeni dio zemlje iz kojeg odlaze ...
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....