StoryEditorOCM
ShowbizRevizija 2022.

Glazbeni kritičar Bojan Mušćet: Odlasci Akija i Massima pridonijeli su dekonstrukciji rock stardoma. Nakon Valjka zastali su Prljavci, ‘prolilo‘ se Pivo, publika ima nove navike

Piše Bojan Mušćet
24. prosinca 2022. - 17:17

Glazbena 2022. u Hrvatskoj protekla je, kao i drugdje u svijetu, u znaku intenzivnih glazbenih događanja, štancanju novih pjesama, zamahu festivala, multiplikaciji glazbenih nagrada i sve većem utjecaju glazbe u medijskom prostoru.

Posljedica je to smirivanja pandemijske pošasti, ali i nedalekih ratnih zbivanja uz prijeteće recesijske trendove. U tom smislu, mnogi su odlučili iskoristiti sve postojeće resurse kako bi se opet povezali s publikom, ali i pružili ono najbolje uz bojazan da bi se neka nevolja mogla repetirati ili buknuti u zao čas.

Stoga nije čudno da je Hrvatsku pohodilo mnoštvo velikih imena sa svjetske scene.

U ovoj godini, u Hrvatskoj su svirali Dead Can Dance, Franz Ferdinand, Iron Maiden, The Smile, Skunk Anansie, Pussy Riot, Dream ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
17. studeni 2024 03:30