StoryEditorOCM
ShowbizBEZ KOMPLEKSA

Pamela Anderson počinje surađivati s jednim kozmetičkim brendom. Je li ‘pobuna‘ bez šminke bila marketinški trik?

Piše SCENA SD
23. siječnja 2024. - 18:06

Potraga na Google ‘Pamela Anderson bez šminke‘ i ‘Pamela Anderson njega kože‘ porasla je mnogostruko nakon njezinih zadnjih fotografija. Na dodjelu londonskih modnih nagrada došla je bez šminke, a fotografirana je i za luksuzni modni brend Proenza Schouler bez šminke.

Ovo je odmak od njezina prethodnog ultra-glam izgleda, po kojem je poznata otkako je glumila u TV seriji "Baywatch" devedesetih. 

"Za mene je prava ljepota slavljenje autentičnosti", rekla je Pamela.

"Želim izgledati poput sebe, osjećati se kao ja, a to znači brinuti se o sebi - iznutra i izvana."

image

Pamela Anderson na Fashion Awards u Royal Albert Hallu u Londonu u prosincu 2023.

Ben Stansall/Afp

Nebrojeni medijski članci napisani su zahvaljujući Pamelinom stilu bez šminke, a mnogi su odluku najavili kao znak osnaživanja i korak protiv ageizma.

Međutim, kritičari su tvrdili da je Andersonova ‘revolucija bez šminke‘ PR trik. Naime, Pamela Anderson dovedena je kao nova suosnivačica i vlasnica minimalističkog kozmetičkog brenda Sonsie Skin.

Glumica i manekenka stekla je udio u vrhunskom brendu ‘čiste‘ njege kože i radit će na podizanju svijesti o svojoj misiji "holističke ljepote i samoosnaživanja".

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
05. studeni 2024 04:32