‘Aftermovie’ prošlogodišnjeg festivala Ultra Europe pogledalo je skoro 700 tisuća ljudi, i na taj način napravilo ovoj manifestaciji, ali i cijeloj Hrvatskoj novu vrhunsku reklamu u trenucima kada mnogi počinju s razmišljanjima gdje će ovog ljeta otići na godišnji odmor i potrošiti svoj teško zarađeni novac.
Raskošan je to dokumentarno promotivni video u trajanju od devet minuta snimljen najnaprednijom 4K tehonologijom za najnovije verzije uređaja, a u sebi sadrži sve ono što će kao pravi magnet privući nove tisuće, uglavnom, mladih ljudi u Split ovog srpnja.
Sunce, bistro more, golišava rasplesana tijela, nasmijane ljepotice, brodove i jedrilice, stare gradove i otoke snimljene iz zraka, tržnice, hranu i piće, spektakularne prizore punog travnjaka Poljuda... nakon pogl...
StoryEditorOCM
ShowbizVAŽNI PRIVATNI FILMIĆI
Split su, zahvaljujući amaterskim snimkama 'ultraša', vidjeli deseci milijuni ljudi
7. veljače 2016. - 21:07
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?