On svake subote u popularnoj radijskoj emisiji ‘Špica‘ na Drugom programu Hrvatskog radija ugošćuje poznate Hrvate, a od sada radijskim eterom plovi i njegova pjesma ‘Neženja‘.
Svestrani zagrebački glumac i voditelj Miro Čabraja, kojeg na TikToku prati više od 200 tisuća pratitelja, posljednjih je mjeseci pošteno zasukao rukave. Predstave za djecu izvodi čak i u dalekom Dubaiju, a za onu koju od ovoga proljeća izvodi s Asimom Ugljenom ‘Baka ima dečka‘ vlada prava pomama.
Na tom tragu je i prvi glazbeni projekt talentiranog Mira, pjesma ‘Neženja‘ koju je od premijere prošlog tjedna na YouTubeu već poslušalo više od sto tisuća ljudi.
- Ljubav prema glazbi traje dugo, još od moje debitantske glumačke uloge u zagrebačkom kazalištu Komedija u mjuziklu ‘Legenda Ružice grada‘. Iako je ovo totalno drugačije od glazbe koju sam pjevao, sviđa mi se što nova vremena nude nove mogućnosti. Glazba nema granica, pa tako ni moja pjesma ‘Neženja‘‘, ponosan je Miro, koji svog Neženju opisuje kao vrckastu pjesmu s indijskim prizvukom.
- Kad ćeš se ti ženiti? najčešće je pitanje zadnjih godina, vjerujem, svima nama starijima od 20 godina. Upravo je ta rečenica bila pokretač cijele priče. Kad ćeš sine, kad ćeš više, nema vremena, znao nisi samo ti si osto neženja… Zabavna je ovo pjesma koja ima indijskog prizvuka, a dovoljno je otkačena i luda. Htio sam napraviti projekt koji će biti i za slušanje i za gledanje, jer danas se glazba i gleda. Spot se događa u osamdesetima, a cijeli prizvuk je pomalo bolivudski‘, kaže novopečeni pjevač.
Glazba se kuhala u radionici mladog bosanskohercegovačkog glazbenika Albina, potpisnika brojnih regionalnih hitova, dok je za tekst zadužen srpski reper Ajzi.
- Kad sam birao suradnike znao sam samo da želim raditi s Albinom. Na sastanku sam mu rekao što želim i nevjerojatno je kako je uz Ajzija sve moje ideje i sugestije pretvorio u djelo. Oni su definitivno tim koji zna slušati i proizvesti ono što želiš. S obzirom na obveze koje imam čekao sam preko sedam mjeseci pravi trenutak da snimim spot. I sada je napokon stiglo vrijeme da Balkan zanjiše kukove! - uzbuđeno najavljuje Miro.
Na spotu je radilo preko 50 ljudi, uglavnom njegovi kolege s Akademije koji su zajedno s njim razradili čitavu koncepciju.
- Snimanje spota bilo je pravi filmski set. Pazilo se na svaki detalj i jako sam ponosan na cijelu ekipu. Posebno mi je drago što sam imao priliku imati ulogu u vlastitom spotu. Kao glumac osim svoje primarne profesije bavim se i društvenim mrežama, glazbom, plesom, vodim radio emisiju... Samom sebi ne postavljam granice. Radim sve što volim i tako će biti i dalje. Želim unositi radost i smijeh u tuđe živote!‘, kaže Čabraja.
Nakon beogradske promocije Miro je prošlog tjedna održao i zagrebačku u restoranu Veža na kojoj su bili glumac Asim Ugljen, TV voditeljica Antonia Ćosić, plesači Ivan Jarnec i Barbara Kovačević te poznati influenceri Meri Goldašić, Niko Čuturić i Matea Vanjorek.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....