StoryEditorOCM
Showbizpopularni glazbenik

Tony Cetinski postao ambasador poznatog svjetskog brenda, pjevač otkrio i da ide na tretmane pomlađivanja

Piše Scena SD
27. rujna 2024. - 17:50

Tony Cetinski nekad je bio poznat po svojoj dugoj crnoj kosi, a prije tri godine odlučio se na presađivanje kose, o čemu je pisao na svojim društvenim mrežama.

- Već dugo sam imao želju otići na transplantaciju kose. I ovo je prirodno moja kosa, samo presađena - napisao je te objavio i fotografiju sa zahvata.

O metodama pomlađivanja govorio je u emisiji IN magazin, pa je tako na komentar da je botox kod muškaraca prvi izbor za uklanjanje godina s lica rekao: To bi se čak nazvalo kozmetikom, to se ni ne tolerira kao neki zahvat, ti botoxići i ti filerići!

image

Tony Cetinski

Biljana Blivajs/Cropix

Pjevač je ovih dana postao ambasador i popularnog svjetskog brenda.

- Dioptrijeske naočale u svakodnevnom životu nešto su nužno ali i prvo što će na meni ljudi primijetiti. Trenutno se ne odvajam od modela Ic! Berlin, okvirom naočala u koje su mi ugrađene individualne progresivne leće koje mi potpuno adekvatno rješavaju probleme s vidom, a malo je reći da sam zaljubljen i u sve Bugatti modele iza kojih stoji kultni proizvođača automobila. Biti ambasadorom nekih od najtraženijih svjetskih brendova za mene je laskava titula - rekao je Cetinski za Cover Style.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
04. studeni 2024 11:24