Nek' se piše, pa makar i dobro! Jedna je to o krilatica o važnosti marketinga, inače potkrijepljena još nekim narodnim mudrostima poput: nije bitno što piše, nego da je slika dobra.
E, sad po pitanju potonjega, imamo problemčić. Instagramski profil CNN-a priuštio nam je divnu, štoviše, besplatnu reklamu uz idiličnu 'morsku' fotografiju. Na engleskom (dakako) piše otprilike ovo: 'Split, Hrvatska, je tako lijep da je rimski car Dioklecijan izabrao 'umiroviti' se (povući) tamo. On je bio prvi stanar grada koji je izgradio villu na koncu četvrtog stoljeća'.
StoryEditorOCM
ŽivotSve je to 'komšiluk'
CNN na Instagramu pohvalio Split, ali uz tekst stavio krivu fotografiju: pogledajte koji su grad zabunom promovirali
27. ožujka 2018. - 18:38
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....