Volvo više nema najprodavaniji model u Švedskoj. S trona ga je skinuo VW, odnosno Golf, pulen iz C segmenta zauzeo je čak 5,9 posto prodaje svih novih automobila u Švedskoj 2016., nadmašivši 5,7 posto tržišnog sudjelovanja V70, S90 i V90.
V70 je bio bestseler Volva dva desetljeća, da bi prošle godine napravio mjesta za potpuno novi V90, koji je dobio i „off-road“ kompanjona, V90 Cross Country. Zanimljivo je da je posljednji put Volvo u matičnoj zemlji nadmašen upravo od VW-a, odnosno „bube“, 1962. godine.
Ipak, Volvo kao marka i dalje je u vrhu, s 21,5 posto tržišnog sudjelovanja, što znači da svaki peti prodani automobil u Švedskoj dolazi iz kompanije koju posjeduje kineski Geely. VW je drugi s 15,7 posto udjela.
StoryEditorOCM
Životnajprodavaniji model
Golf je 'kriv' za prekidanje tradicije stare 54 godine
18. siječnja 2017. - 09:49
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?