Trabant - simbol svakodnevnog života u komunističkoj Istočnoj Njemačkoj - i dalje zadivljuje, zabavlja i šarmira, za njega se traže rezervni dijelovi, a cijena mu raste i planira se proširenje muzeja posvećenog "malom smrdljivcu".
Frank Hofmann samo treba okrenuti ključ da nagrnu sjećanja. Dobro poznato brujanje motora i karakterističan smrad mješavine goriva, to može biti jedino trabant.
Šezdeset godina pošto je prvi P50 Trabi sišao s proizvodne trake tvornice u Zwickauu, 7. studenoga 1957., maleni automobil s okruglim svjetlima i dalje ima mnoštvo zaljubljenika.
"Trabi je auto koji se je jednostavno izdvaja od ostalih", kaže Hofmann.
On ima malu prodavaonicu rezervnih dijelova u rodnom Zwickauu, u blizini granice s Češkom, gdje se dijelovi još ograničeno...
StoryEditorOCM
Životsimbol socijalizma
Kultni automobil slavi rođendan: nekad se čekalo 12 godina od narudžbe do isporuke, a za popravak je bilo potrebno minimalno tehničko znanje
8. studenog 2017. - 09:23
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?