Tsunami koji je prošle godine pogodio Japan, izbori u Rusiji i politička previranja na Bliskom istoku bili su najpopularnije teme među korisnicima YouTubea u 15 mjeseci do ožujka ove godine, pokazala je najnovija studija istraživačke organizacije Project for Excellence in Journalism američkog istraživačkog centra Pew Research Center.
Prema pisanju mrežne sranice Deadline Hollywood, studija je pokazala da popularni internetski servis za razmjenu video sadržaja u Googleovu vlasništvu polako postaje vodeći svjetski izvor vijesti - u čak pet mjeseci od ukupno 15 obuhvaćenih ispitivanjem, korisnici su pretraživali vijesti daleko češće od bilo koje druge teme, uključujući zabavu.
"Podaci pokazuju da je na YouTubeu došlo do razvoja složenog, simbiotskog odnosa između korisni...
Prema pisanju mrežne sranice Deadline Hollywood, studija je pokazala da popularni internetski servis za razmjenu video sadržaja u Googleovu vlasništvu polako postaje vodeći svjetski izvor vijesti - u čak pet mjeseci od ukupno 15 obuhvaćenih ispitivanjem, korisnici su pretraživali vijesti daleko češće od bilo koje druge teme, uključujući zabavu.
"Podaci pokazuju da je na YouTubeu došlo do razvoja složenog, simbiotskog odnosa između korisni...