HŽ/ov poziv studentima da osmisle najkreativniji slogan vezan uz željeznički promet, koji će biti korišten u promotivne svrhe, rezultirao je masovnom sprdnjom na Twitteru na račun te državne tvrtke.
Kako piše Jutarnji list, ta je državna tvrtka, koja posluje s ogromnim gubicima i u velikoj je krizi, odlučila angažirati isključivo studente, a ne specijaliziranu agenciju, jer nagrade su takve da mogu motivirati jedino i samo studente. Prva je nagrada InterRail karta za putovanje vlakom po cijeloj Europi za dvije osobe, druga je putovanje vlakom na bilo kojoj relaciji u Hrvatskoj za dvije osobe, a treća promotivni poklon HŽ Putničkog prijevoza, u vrijednosti od samo 89,09 kuna.
Na Twitteru je kreiran poseban hashtag #HŽslogan gdje ljudi daju svoje prijedloge, a neki su doista ...
Kako piše Jutarnji list, ta je državna tvrtka, koja posluje s ogromnim gubicima i u velikoj je krizi, odlučila angažirati isključivo studente, a ne specijaliziranu agenciju, jer nagrade su takve da mogu motivirati jedino i samo studente. Prva je nagrada InterRail karta za putovanje vlakom po cijeloj Europi za dvije osobe, druga je putovanje vlakom na bilo kojoj relaciji u Hrvatskoj za dvije osobe, a treća promotivni poklon HŽ Putničkog prijevoza, u vrijednosti od samo 89,09 kuna.
Na Twitteru je kreiran poseban hashtag #HŽslogan gdje ljudi daju svoje prijedloge, a neki su doista ...