stdClass Object ( [id] => 465075 [title] => Nova generacija korejskog kompakta prilagođena je zahtjevima europskih kupaca s puno elegantnijim izgledom [alias] => nova-generacija-korejskog-kompakta-prilagodena-je-zahtjevima-europskih-kupaca-s-puno-elegantnijim-izgledom [catid] => 264 [published] => 1 [introtext] => [fulltext] =>

Hyundaijev kompakt i30 u trećem generacijskom izdanju, koji je premijerno predstavljen na prošlogodišnjem salonu automobila u Parizu, bit će vrlo važna karika u prodaji ovog korejskog proizvođača automobila.

Kompaktni i30 drugi je Hyundaijev model koji je u potpunosti dizajniran i napravljen u Europi, nakon SUV-a Tucsona, što znači da su Korejci promijenili filozofiju i prilagodili se europskom tržištu. Od 2007. godine, kada je lansiran, pa do danas u dva generacijska izdanja i30 je prodan u više od 800.000 primjeraka.

Na jugu Španjolske, u Marbelli i njezinoj okolici imali smo priliku voziti inačicu s pet vrata (hatchback), a nakon nje uskoro stiže i karavanska verzija, koja će svjetsku premijeru imati na ovogodišnjem salonu automobila u Ženevi. Tijekom iduće godine stiže i fastback verzija modela i30 s trojim vratima slična coupeu.

Na testnim vožnjama od kojih nas je jedna vodila čak do Gibraltara, britanskog teritorija na krajnjem jugu Španjolske, mogli smo se uvjeriti u kvalitetu nove generacije korejskog kompakta koji je sada puno vozniji i upravljiviji, ali i udobniji.

Sama karoserija je lakša nego kod prethodnika 28 kilograma, dok je čvrstoća povećana za 20 posto. Osim toga, upravljač je postao izravniji za 10 posto, što omogućava čak pomalo sportsku vožnju. S novom generacijom stigao je i stražnji multilink koji bitno utječe na dinamiku vožnje, ali i udobnost, te je serijski dio opreme.

Peterovratni model koji je osmislio poznati majstor dizajna Peter Schreyer djeluje izuzetno kvalitetno i sigurno, te dobro, naročito njegova bočna linija.

Prednja maska napravljena je kaskadno i uokvirena šesterokutnim kromiranim okvirom, a što je najbitnije, to će ubuduće biti zaštitni znak, odnosno potvrda obiteljske pripadnosti idućih Hyundaijevih modela. Prednja svjetla novog i30 sada su u LED tehnologiji, što omogućava još bolju vidljivost noću.

Osim što je moderno dizajniran, europski „timbar“ je više nego očit, čak bismo mogli kazati da je u njemačkom stilu, što se najbolje osjeti prilikom zatvaranja vrata. Više nema lupanja lima o lim, nego je to zvuk tipičan za njemačke proizvođače – tup! Dakle osjeti se težina vrata i njihova masivnost.

Svojim dimenzijama (4340 x 1795 x 1455 mm) koje su nešto veće nego kod prethodnika, ovaj narodni automobil u unutrašnjosti ima dosta prostora, čak i na stražnjoj klupi.

Pritom je osnovni obujam prtljažnika 395 litara, a preklapanjem stražnjih sjedala taj se prostor povećava na 1301 litru. Naravno, ovako napravljen zadovoljit će obiteljske potrebe, ali i potrebe mlađih kupaca.

Kokpitom dominira 8-inčni displej osjetljiv na dodir, preko kojeg se prenose podaci s pametnog telefona koji se može puniti bežično. Unutrašnjost je napravljena od puno kvalitetnijih materijala, a treba istaknuti i preciznost izrade koja graniči s njemačkom pedantnošću.

Novi korejski kompakt opremljen je velikim brojem sigurnosnih sustava i sustava pomoći vozaču.

Najnovije aktivne sigurnosne značajke su, između ostalog, sustav automatskog kočenja za sprječavanje frontalnog sudara (AEB), adaptivni tempomat (ASCC), detektor mrtvog kuta (BSD), sustav upozorenja o prilaženju vozila straga (RCTA), sustav održavanja vozila u voznoj traci (LKAS), identificiranje ograničenja brzine (SLIF) i automatsko upravljanje dugim svjetlima (BSD), i one čine novu generaciju Hyundai i30 automobilom najviše razine sigurnosti.

Novi i30 dobio je i suvremenije motore, pri čemu se ističu dva potpuno nova turbobenzinca. Perjanica ponude je 1.4-litreni T-GDI 4-cilindarski turbobenzinski motor snage 140 KS, obujma 1353 ccm, koji raspolaže okretnim momentom od 242 Nm pri samo 1500 „điri“.

Prosječna potrošnja mu je 4,8 l/100 km, što je ekvivalent emisiji CO2 od 109 g/km. Stepenicu ispod njega je 1.0-litreni T-GDI turbobezinac sa 120 KS i tri cilindra, te s okretnim momentom od 171 Nm između 1500 i 4000 „điri“, a dolazi u kombinaciji s isključivo ručnim 6-stupanjskim mjenjačem.

Njegova potrošnja je još manja i iznosi 4,5 l/100 km i emitira 103 g/km CO2. U ponudi benzinskih motora još je 1.4-litreni atmosferski agregat snage 100 KS i okretnog momenta od 134 Nm, kojim starta benzinska motorizacija. Prosječna potrošnja mu je 5,4 l/100 km ili 126 g/km CO2.

Dizelski agregat je 1.6-litreni CRDi obujma 1568 ccm s tri izlazne snage. Najslabiji istiskuje 95 KS s okretnim momentom od 280 Nm između 1500 i 2000 „điri“ (prosječna potrošnja 3,4 l/100 km, što je ekvivalent emisiji CO2 od 89 g/km. Isti agregat, ali srednje snage, raspolaže sa 110 „konja“ i istim okretnim momentom, dok najsnažniji dizelaš ima 136 KS.

Njegov okretni moment, ovisno o tome je li uparen sa 6-stupanjskim ručnim ili 7-stupanjskim automatskim mjenjačem s dvostrukom spojkom iznosi 280, odnosno 300 Nm između 1750 i 2500 „điri". Naravno, sve navedeno o potrošnji i emisiji CO2 su tvornički podaci koji će sigurno odudarati od realnih brojki.

Za početak prodaje koja starta u ožujku, u ponudi će biti dva benzinska motora, 1.4-litreni atmosferski sa 100 KS i 3-cilindarski 1.0-litreni T-GDI sa 120 „konja“, te najslabiji 1.6-litreni turbodizelaš sa 95 KS. I što je najvažnije, Hyundai nastavlja s praksom petogodišnjeg jamstva bez ograničenja kilometraže u tom razdoblju.

Testne vožnje

U dva dana imali smo prilike isprobati nove benzinske motore s turbinom. Najprije smo vozili novi 1.4-litreni T-GDI motor sa 140 KS, koji je bio u kombinaciji sa 7-stupanjskim automatskim mjenjačem s dvostrukom spojkom.

Dok smo vozili uskim, planinskim cestama, potrošnja se kretala oko 7,2 l/100 km, ali kada smo se prebacili na autocestu kako bi se što prije dočepali Gibraltara, taj podatak je skočio na 9,1 l/100 km. Budući da smo na autocesti vozili iznad dozvoljenih 120 km/h, nerijetko i brže od 150 km/h, potrošnja je više nego zadovoljavajuća.

U zavojima novi i30 je pokazao koliko je upravljiv i koliko mu je upravljač izravniji u odnosu na ranije. Nakon toga isprobali smo i 3-cilindarski 1.0-litreni T-GDI benzinski motor sa 120 „konja“ i ostali smo ugodno iznenađeni.

Doduše, mali 3-cilindarski benzinac nešto je slabiji na odazivu papučice gasa, ali kad se podigne u više okretaje radi besprijekorno. Ipak, tu i tamo po reskom zvuku može se zaključiti da je riječ od turbobenzincu s tri cilindra. Što se tiče potrošnje, ona je bila oko 7,0 l/100 km.

Cijena od 114.990 kuna

Najjeftiniji model novog Hyundaija i30 bit će onaj sa 1.4-litrenim atmosferskim benzincem i 6-stupanjskim ručnim mjenjačem, te paketom opreme Comfort s 15-colnim čeličnim felgama... Cijena ovog modela je 114.990 kuna.

Za inačicu sa 1.0-litrenim T-GDI turbobenzincem, 6-stupanjskim ručnim mjenjačem i bogatijim paketom opreme Style trebat će izdvojiti 124.990 kuna, s tim da se s njim dobivaju 16-colni aluminijski naplatci, kromirane ručke, kromirani okvir maske...

Osnovni 1.6-litreni CRDi turbodizelaš snage 95 KS s ručnim mjenjačem i paketom Comfort koštat će 129.990 kuna.

Ručni i automatski mjenjači

U ponudi su dvije vrste mjenjača, i to 6-stupanjski ručni (6MT), te automatski sa sedam stupnjeva prijenosa i dvostrukom spojkom (7DTC). S ručnim mjenjačem idu svi benzinci, dok se automatik može kupiti i s novim 1.4-litrenim T-GDI turbobenzincem koji kasnije dolazi na tržište.

Najsnažniji turbodizelaš sa 136 KS ide uparen i s automatskim mjenjačem sa sedam brzina i dvostrukom spojkom.

[video] => [gallery] => [extra_fields] => Array ( [1] => stdClass Object ( [id] => 2 [name] => Superscript Title [value] => HYUNDAI i30 [type] => textarea [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 2 [alias] => SuperscriptTitle ) [2] => stdClass Object ( [id] => 68 [name] => Premium content [value] => ON [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 10 [alias] => premium_content ) ) [extra_fields_search] => * [created] => 2017-01-24 12:15:25 [created_by] => 39 [created_by_alias] => Iz Marbelle Zdravko Juričko [checked_out] => 0 [checked_out_time] => 0000-00-00 00:00:00 [modified] => 2017-01-26 09:17:33 [modified_by] => 0 [publish_up] => 2017-01-25 18:00:00 [publish_down] => 0000-00-00 00:00:00 [trash] => 0 [access] => 1 [ordering] => 0 [featured] => 0 [featured_ordering] => 0 [image_caption] => [image_credits] => [video_caption] => [video_credits] => [hits] => 7284 [params] => Joomla\Registry\Registry Object ( [data:protected] => stdClass Object ( [enable_css] => 1 [jQueryHandling] => 1.8remote [backendJQueryHandling] => remote [userName] => 1 [userImage] => 1 [userDescription] => 1 [userURL] => 1 [userEmail] => 0 [userFeedLink] => 1 [userFeedIcon] => 1 [userItemCount] => 30 [userItemTitle] => 1 [userItemTitleLinked] => 1 [userItemDateCreated] => 1 [userItemImage] => 1 [userItemIntroText] => 1 [userItemCategory] => 1 [userItemTags] => 1 [userItemCommentsAnchor] => 1 [userItemReadMore] => 1 [userItemOCMPlugins] => 1 [authorsListLimit] => 61 [tagItemCount] => 61 [tagItemTitle] => 1 [tagItemTitleLinked] => 1 [tagItemDateCreated] => 1 [tagItemImage] => 1 [tagItemIntroText] => 1 [tagItemCategory] => 1 [tagItemReadMore] => 1 [tagItemExtraFields] => 1 [tagOrdering] => [tagFeedLink] => 1 [tagFeedIcon] => 1 [genericItemCount] => 61 [genericItemTitle] => 1 [genericItemTitleLinked] => 1 [genericItemDateCreated] => 1 [genericItemImage] => 1 [genericItemIntroText] => 1 [genericItemCategory] => 1 [genericItemReadMore] => 1 [genericItemExtraFields] => 1 [genericFeedLink] => 1 [genericFeedIcon] => 1 [instantArticlesLimit] => 100 [instantArticlesExtraField] => 87 [instantArticlesExtraFieldON] => 2 [instantArticlesCategoriesChildren] => 0 [instantArticlesTitle] => [instantArticlesDescription] => [mainTagCategories] => Array ( [0] => 119 [1] => 396 [2] => 383 [3] => 424 [4] => 250 [5] => 251 [6] => 452 [7] => 252 [8] => 477 [9] => 253 [10] => 254 [11] => 255 [12] => 483 [13] => 256 [14] => 300 [15] => 257 [16] => 258 [17] => 260 ) [relatedItemsCategoriesChildren] => 1 [mobileJsonCustomHomepage] => 0 [mobileJsonQuoteModule] => 0 [mobileJsonWeatherModule] => 0 [mobileJsonLimit] => [mobileJsonObituary] => 0 [mobileApi2Enabled] => 1 [mobileApi2UserAgent] => OCM Mobile Articles [mobileApi2ImagePrefix] => h [mobileApi2ImageSuffix] => 1280 [mobileApi2DefaultAuthorImage] => /images/jpgs/user_face.jpg [mobileApi2TagLimit] => 50 [mobileApi2TagOrdering] => publishUp [mobileApi2TagCategories] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategories0] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 101 [mobileApi2TagExcludeCategories] => Array ( [0] => 318 [1] => 323 [2] => 301 [3] => 406 [4] => 417 ) ) [mobileApi2TagCategories1] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 328 ) [mobileApi2TagCategories2] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 329 ) [mobileApi2TagCategories3] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 327 ) [mobileApi2TagCategories4] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 478 ) [mobileApi2TagCategories5] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 494 ) ) [mobileApi2TagsSearchLimit] => 200 [mainFeedCategories] => Array ( [0] => 240 ) [feedLimit] => 50 [mostPopularFeedLimit] => 20 [feedItemImage] => 0 [feedImgSize] => S [feedItemIntroText] => 0 [feedTextWordLimit] => [feedItemFullText] => 1 [feedTextCharacterLimit] => 300 [feedItemSubtitle] => 1 [feedItemAuthor] => 0 [feedTtl] => 60 [feedDescription] => RSS feeds for Slobodna Dalmacija [feedItemTags] => 0 [feedItemVideo] => 0 [feedItemGallery] => 0 [feedItemAttachments] => 0 [feedBogusEmail] => [feedTopModules] => Array ( [0] => 105 ) [feedTopFbExcludeCategories] => Array ( [0] => 243 [1] => 353 [2] => 333 ) [introTextCleanup] => 0 [introTextCleanupExcludeTags] => [introTextCleanupTagAttr] => [fullTextCleanup] => 0 [fullTextCleanupExcludeTags] => [fullTextCleanupTagAttr] => [xssFiltering] => 0 [linkPopupWidth] => 900 [linkPopupHeight] => 600 [imagesQuality] => 100 [itemImageXS] => 100 [itemImageS] => 200 [itemImageM] => 400 [itemImageL] => 600 [itemImageXL] => 900 [itemImageGeneric] => 300 [catImageWidth] => 100 [catImageDefault] => 1 [userImageWidth] => 100 [userImageDefault] => 1 [commenterImgWidth] => 48 [onlineImageEditor] => sumopaint [imageTimestamp] => 0 [imageMemoryLimit] => [socialButtonCode] => [twitterUsername] => [facebookMetatags] => 1 [facebookImage] => Medium [comments] => 1 [commentsOrdering] => DESC [commentsLimit] => 10 [commentsFormPosition] => below [commentsPublishing] => 0 [commentsReporting] => 2 [commentsReportRecipient] => [inlineCommentsModeration] => 0 [gravatar] => 1 [antispam] => 0 [recaptchaForRegistered] => 1 [akismetForRegistered] => 1 [commentsFormNotes] => 1 [commentsFormNotesText] => [frontendEditing] => 1 [showImageTab] => 1 [showImageGalleryTab] => 1 [showVideoTab] => 1 [showExtraFieldsTab] => 1 [showAttachmentsTab] => 1 [showOCMPlugins] => 1 [sideBarDisplayFrontend] => 0 [staticURL] => https://static.slobodnadalmacija.hr [siteURL] => https://slobodnadalmacija.hr [sseHost] => sse.slobodnadalmacija.hr [lockingArticlesCategories] => Array ( [0] => 119 [1] => 424 [2] => 250 [3] => 251 [4] => 452 [5] => 252 [6] => 477 [7] => 253 [8] => 254 [9] => 255 [10] => 483 [11] => 256 [12] => 257 [13] => 258 [14] => 260 ) [lockingArticlesUnit] => YEAR [lockingArticlesQuantity] => 1 [photoGalleryExtraField] => 63 [photoGalleryExtraFieldON] => 2 [videoGalleryExtraField] => 67 [videoGalleryExtraFieldON] => 2 [tickerModules] => Array ( [0] => 408 [1] => 409 ) [gaEmail] => [mergeEditors] => 1 [sideBarDisplay] => 1 [attachmentsFolder] => [hideImportButton] => 0 [googleSearch] => 0 [googleSearchContainer] => ocmGoogleSearchContainer [OCMUserProfile] => 1 [OCMUserGroup] => 4 [redirect] => 101 [adminSearch] => simple [cookieDomain] => [gatherStatistics] => 1 [article_preview_ocm_category_id] => [taggingSystem] => 1 [lockTags] => 0 [showTagFilter] => 0 [ocmTagNorm] => 0 [ocmTagNormCase] => lower [ocmTagNormAdditionalReplacements] => [recaptcha_public_key] => marko_margeta [recaptcha_private_key] => zoey2013 [recaptcha_theme] => clean [recaptchaV2] => 1 [recaptchaOnRegistration] => 0 [akismetApiKey] => [stopForumSpam] => 0 [stopForumSpamApiKey] => [showItemsCounterAdmin] => 1 [showChildCatItems] => 1 [disableCompactOrdering] => 0 [metaDescLimit] => 150 [enforceSEFReplacements] => 0 [SEFReplacements] => À|A, Á|A, Â|A, Ã|A, Ä|A, Å|A, à|a, á|a, â|a, ã|a, ä|a, å|a, Ā|A, ā|a, Ă|A, ă|a, Ą|A, ą|a, Ç|C, ç|c, Ć|C, ć|c, Ĉ|C, ĉ|c, Ċ|C, ċ|c, Č|C, č|c, Ð|D, ð|d, Ď|D, ď|d, Đ|D, đ|d, È|E, É|E, Ê|E, Ë|E, è|e, é|e, ê|e, ë|e, Ē|E, ē|e, Ĕ|E, ĕ|e, Ė|E, ė|e, Ę|E, ę|e, Ě|E, ě|e, Ĝ|G, ĝ|g, Ğ|G, ğ|g, Ġ|G, ġ|g, Ģ|G, ģ|g, Ĥ|H, ĥ|h, Ħ|H, ħ|h, Ì|I, Í|I, Î|I, Ï|I, ì|i, í|i, î|i, ï|i, Ĩ|I, ĩ|i, Ī|I, ī|i, Ĭ|I, ĭ|i, Į|I, į|i, İ|I, ı|i, Ĵ|J, ĵ|j, Ķ|K, ķ|k, ĸ|k, Ĺ|L, ĺ|l, Ļ|L, ļ|l, Ľ|L, ľ|l, Ŀ|L, ŀ|l, Ł|L, ł|l, Ñ|N, ñ|n, Ń|N, ń|n, Ņ|N, ņ|n, Ň|N, ň|n, ʼn|n, Ŋ|N, ŋ|n, Ò|O, Ó|O, Ô|O, Õ|O, Ö|O, Ø|O, ò|o, ó|o, ô|o, õ|o, ö|o, ø|o, Ō|O, ō|o, Ŏ|O, ŏ|o, Ő|O, ő|o, Ŕ|R, ŕ|r, Ŗ|R, ŗ|r, Ř|R, ř|r, Ś|S, ś|s, Ŝ|S, ŝ|s, Ş|S, ş|s, Š|S, š|s, ſ|s, Ţ|T, ţ|t, Ť|T, ť|t, Ŧ|T, ŧ|t, Ù|U, Ú|U, Û|U, Ü|U, ù|u, ú|u, û|u, ü|u, Ũ|U, ũ|u, Ū|U, ū|u, Ŭ|U, ŭ|u, Ů|U, ů|u, Ű|U, ű|u, Ų|U, ų|u, Ŵ|W, ŵ|w, Ý|Y, ý|y, ÿ|y, Ŷ|Y, ŷ|y, Ÿ|Y, Ź|Z, ź|z, Ż|Z, ż|z, Ž|Z, ž|z, α|a, β|b, γ|g, δ|d, ε|e, ζ|z, η|h, θ|th, ι|i, κ|k, λ|l, μ|m, ν|n, ξ|x, ο|o, π|p, ρ|r, σ|s, τ|t, υ|y, φ|f, χ|ch, ψ|ps, ω|w, Α|A, Β|B, Γ|G, Δ|D, Ε|E, Ζ|Z, Η|H, Θ|Th, Ι|I, Κ|K, Λ|L, Μ|M, Ξ|X, Ο|O, Π|P, Ρ|R, Σ|S, Τ|T, Υ|Y, Φ|F, Χ|Ch, Ψ|Ps, Ω|W, ά|a, έ|e, ή|h, ί|i, ό|o, ύ|y, ώ|w, Ά|A, Έ|E, Ή|H, Ί|I, Ό|O, Ύ|Y, Ώ|W, ϊ|i, ΐ|i, ϋ|y, ς|s, А|A, Ӑ|A, Ӓ|A, Ә|E, Ӛ|E, Ӕ|E, Б|B, В|V, Г|G, Ґ|G, Ѓ|G, Ғ|G, Ӷ|G, y|Y, Д|D, Е|E, Ѐ|E, Ё|YO, Ӗ|E, Ҽ|E, Ҿ|E, Є|YE, Ж|ZH, Ӂ|DZH, Җ|ZH, Ӝ|DZH, З|Z, Ҙ|Z, Ӟ|DZ, Ӡ|DZ, Ѕ|DZ, И|I, Ѝ|I, Ӥ|I, Ӣ|I, І|I, Ї|JI, Ӏ|I, Й|Y, Ҋ|Y, Ј|J, К|K, Қ|Q, Ҟ|Q, Ҡ|K, Ӄ|Q, Ҝ|K, Л|L, Ӆ|L, Љ|L, М|M, Ӎ|M, Н|N, Ӊ|N, Ң|N, Ӈ|N, Ҥ|N, Њ|N, О|O, Ӧ|O, Ө|O, Ӫ|O, Ҩ|O, П|P, Ҧ|PF, Р|P, Ҏ|P, С|S, Ҫ|S, Т|T, Ҭ|TH, Ћ|T, Ќ|K, У|U, Ў|U, Ӳ|U, Ӱ|U, Ӯ|U, Ү|U, Ұ|U, Ф|F, Х|H, Ҳ|H, Һ|H, Ц|TS, Ҵ|TS, Ч|CH, Ӵ|CH, Ҷ|CH, Ӌ|CH, Ҹ|CH, Џ|DZ, Ш|SH, Щ|SHT, Ъ|A, Ы|Y, Ӹ|Y, Ь|Y, Ҍ|Y, Э|E, Ӭ|E, Ю|YU, Я|YA, а|a, ӑ|a, ӓ|a, ә|e, ӛ|e, ӕ|e, б|b, в|v, г|g, ґ|g, ѓ|g, ғ|g, ӷ|g, y|y, д|d, е|e, ѐ|e, ё|yo, ӗ|e, ҽ|e, ҿ|e, є|ye, ж|zh, ӂ|dzh, җ|zh, ӝ|dzh, з|z, ҙ|z, ӟ|dz, ӡ|dz, ѕ|dz, и|i, ѝ|i, ӥ|i, ӣ|i, і|i, ї|ji, Ӏ|i, й|y, ҋ|y, ј|j, к|k, қ|q, ҟ|q, ҡ|k, ӄ|q, ҝ|k, л|l, ӆ|l, љ|l, м|m, ӎ|m, н|n, ӊ|n, ң|n, ӈ|n, ҥ|n, њ|n, о|o, ӧ|o, ө|o, ӫ|o, ҩ|o, п|p, ҧ|pf, р|p, ҏ|p, с|s, ҫ|s, т|t, ҭ|th, ћ|t, ќ|k, у|u, ў|u, ӳ|u, ӱ|u, ӯ|u, ү|u, ұ|u, ф|f, х|h, ҳ|h, һ|h, ц|ts, ҵ|ts, ч|ch, ӵ|ch, ҷ|ch, ӌ|ch, ҹ|ch, џ|dz, ш|sh, щ|sht, ъ|a, ы|y, ӹ|y, ь|y, ҍ|y, э|e, ӭ|e, ю|yu, я|ya [ocmSef] => 0 [ocmSefLabelCat] => content [ocmSefLabelTag] => tag [ocmSefLabelUser] => author [ocmSefLabelSearch] => search [ocmSefLabelDate] => date [ocmSefLabelItem] => 0 [ocmSefLabelItemCustomPrefix] => [ocmSefInsertItemId] => 1 [ocmSefItemIdTitleAliasSep] => dash [ocmSefUseItemTitleAlias] => 1 [ocmSefInsertCatId] => 1 [ocmSefCatIdTitleAliasSep] => dash [ocmSefUseCatTitleAlias] => 1 [show_page_heading] => 0 [categories] => Array ( [0] => 264 ) [exclude_from_group_by_subcategories] => 0 [menu-anchor_css] => nav__link [menu_text] => 1 [menu_show] => 1 [menu-meta_description] => Najnovija događanja i savjeti za kvalitetan život [menu-meta_keywords] => vijesti, zanimljivosti, savjeti, showbiz, trend, društvena mreža, život, zdravlje, moda, ljepota, putovanja, tehnologija, gastro, dom, obitelj, karijera, viral [secure] => 0 [page_title] => Život [page_description] => Slobodna Dalmacija - Najveće dnevne novine u Dalmaciji [page_rights] => [robots] => [inheritFrom] => 0 [num_leading_items] => 2 [num_leading_columns] => 1 [leadingImgSize] => Large [num_primary_items] => 4 [num_primary_columns] => 2 [primaryImgSize] => Medium [num_secondary_items] => 4 [num_secondary_columns] => 1 [secondaryImgSize] => Small [num_links] => 4 [num_links_columns] => 1 [linksImgSize] => XSmall [catCatalogMode] => 0 [catFeaturedItems] => 1 [catOrdering] => publishUp [catPagination] => 2 [catPaginationResults] => 1 [catTitle] => 1 [catTitleItemCounter] => 1 [catDescription] => 1 [catImage] => 1 [catFeedLink] => 0 [catFeedIcon] => 0 [subCategories] => 1 [subCatColumns] => 2 [subCatTitle] => 1 [subCatTitleItemCounter] => 1 [subCatDescription] => 1 [subCatImage] => 1 [catItemTitle] => 1 [catItemTitleLinked] => 1 [catItemFeaturedNotice] => 0 [catItemAuthor] => 1 [catItemDateCreated] => 1 [catItemRating] => 0 [catItemImage] => 1 [catItemIntroText] => 1 [catItemExtraFields] => 0 [catItemHits] => 0 [catItemCategory] => 1 [catItemTags] => 1 [catItemAttachments] => 0 [catItemAttachmentsCounter] => 0 [catItemVideo] => 0 [catItemVideoAutoPlay] => 0 [catItemImageGallery] => 0 [catItemDateModified] => 0 [catItemReadMore] => 1 [catItemCommentsAnchor] => 1 [catItemOCMPlugins] => 1 [itemDateCreated] => 1 [itemTitle] => 1 [itemFeaturedNotice] => 1 [itemAuthor] => 1 [itemFontResizer] => 1 [itemPrintButton] => 0 [itemEmailButton] => 1 [itemSocialButton] => 1 [itemVideoAnchor] => 1 [itemImageGalleryAnchor] => 1 [itemCommentsAnchor] => 1 [itemRating] => 0 [itemImage] => 1 [itemImgSize] => Large [itemImageMainCaption] => 1 [itemImageMainCredits] => 1 [itemIntroText] => 0 [itemFullText] => 1 [itemExtraFields] => 1 [itemDateModified] => 1 [itemHits] => 0 [itemCategory] => 0 [itemTags] => 1 [itemAttachments] => 1 [itemAttachmentsCounter] => 1 [itemVideo] => 1 [itemVideoAutoPlay] => 0 [itemVideoCaption] => 1 [itemVideoCredits] => 1 [itemImageGallery] => 0 [itemNavigation] => 0 [itemComments] => 1 [itemTwitterButton] => 1 [itemFacebookButton] => 1 [itemGooglePlusOneButton] => 1 [itemAuthorBlock] => 0 [itemAuthorImage] => 0 [itemAuthorDescription] => 0 [itemAuthorURL] => 0 [itemAuthorEmail] => 0 [itemAuthorLatest] => 0 [itemAuthorLatestLimit] => 5 [itemRelated] => 1 [itemRelatedLimit] => 2 [itemRelatedTitle] => 1 [itemRelatedCategory] => 1 [itemRelatedImageSize] => Medium [itemRelatedIntrotext] => 0 [itemRelatedFulltext] => 0 [itemRelatedAuthor] => 0 [itemRelatedMedia] => 1 [itemRelatedImageGallery] => 1 [itemOCMPlugins] => 1 [recaptcha] => ) [initialized:protected] => 1 [separator] => . ) [metadesc] => [metadata] => robots= author= [metakey] => [plugins] => {"is_import_from_dnn":true,"incptvocmimagegalleryIGParameters":"default","incptvocmimagegalleryocmIGposition":"OcmAfterDisplayContent","incptvocmimagegalleryocmIGtheme":"CameraSlideshow","incptvocmimagegalleryImages":["\/Archive\/Images\/2017\/01\/25\/3_07.jpg","\/Archive\/Images\/2017\/01\/25\/4_01.jpg","\/Archive\/Images\/2017\/01\/25\/4_02.jpg","\/Archive\/Images\/2017\/01\/25\/4_03.jpg","\/Archive\/Images\/2017\/01\/25\/4_04.jpg","\/Archive\/Images\/2017\/01\/25\/3_05.jpg","\/Archive\/Images\/2017\/01\/25\/3_06.jpg"],"incptvocmimagegalleryImageTitles":["07","01","02","03","04","05","06"],"incptvocmimagegalleryImageDescriptions":["","","","","","",""],"incptvocmimagegalleryImageFocus":["50:50","50:50","50:50","50:50","50:50","50:50","50:50"],"incptvocmimagegalleryImageDimensions":[{"size0":"900x600"},{"size0":"900x600"},{"size0":"900x600"},{"size0":"900x600"},{"size0":"900x600"},{"size0":"900x600"},{"size0":"900x600"}]} [language] => * [multi_author] => 0 [type_id] => 0 [category] => TableOCMCategory Object ( [id] => 264 [name] => Život [alias] => zivot [description] => [parent] => 254 [extraFieldsGroup] => 9 [published] => 1 [image] => [access] => 1 [ordering] => 3 [params] => {"inheritFrom":"254","catMetaDesc":"","catMetaKey":"","catMetaRobots":"","catMetaAuthor":"","theme":"","num_leading_items":"2","num_leading_columns":"1","leadingImgSize":"Large","num_primary_items":"4","num_primary_columns":"2","primaryImgSize":"Medium","num_secondary_items":"4","num_secondary_columns":"1","secondaryImgSize":"Small","num_links":"4","num_links_columns":"1","linksImgSize":"XSmall","catCatalogMode":"0","catFeaturedItems":"1","catOrdering":"publishUp","catPagination":"2","catPaginationResults":"1","catTitle":"1","catTitleItemCounter":"1","catDescription":"1","catImage":"1","catFeedLink":"0","catFeedIcon":"0","subCategories":"1","subCatColumns":"2","subCatOrdering":"","subCatTitle":"1","subCatTitleItemCounter":"1","subCatDescription":"1","subCatImage":"1","itemImageXS":"","itemImageS":"","itemImageM":"","itemImageL":"","itemImageXL":"","catItemTitle":"1","catItemTitleLinked":"1","catItemFeaturedNotice":"0","catItemAuthor":"1","catItemDateCreated":"1","catItemRating":"0","catItemImage":"1","catItemIntroText":"1","catItemIntroTextWordLimit":"","catItemExtraFields":"0","catItemHits":"0","catItemCategory":"1","catItemTags":"1","catItemAttachments":"0","catItemAttachmentsCounter":"0","catItemVideo":"0","catItemVideoWidth":"","catItemVideoHeight":"","catItemAudioWidth":"","catItemAudioHeight":"","catItemVideoAutoPlay":"0","catItemImageGallery":"0","catItemImageGalleryWidth":"","catItemImageGalleryHeight":"","catItemDateModified":"0","catItemReadMore":"1","catItemCommentsAnchor":"1","catItemOCMPlugins":"1","itemDateCreated":"1","itemTitle":"1","itemFeaturedNotice":"1","itemAuthor":"1","itemFontResizer":"1","itemPrintButton":"0","itemEmailButton":"1","itemSocialButton":"1","itemVideoAnchor":"1","itemImageGalleryAnchor":"1","itemCommentsAnchor":"1","itemRating":"0","itemImage":"1","itemImgSize":"Large","itemImageMainCaption":"1","itemImageMainCredits":"1","itemIntroText":"0","itemFullText":"1","itemExtraFields":"0","itemDateModified":"1","itemHits":"0","itemCategory":"0","itemTags":"1","itemAttachments":"1","itemAttachmentsCounter":"1","itemVideo":"1","itemVideoWidth":"","itemVideoHeight":"","itemAudioWidth":"","itemAudioHeight":"","itemVideoAutoPlay":"0","itemVideoCaption":"1","itemVideoCredits":"1","itemImageGallery":"0","itemImageGalleryWidth":"","itemImageGalleryHeight":"","itemNavigation":"0","itemComments":"1","itemTwitterButton":"1","itemFacebookButton":"1","itemGooglePlusOneButton":"1","itemAuthorBlock":"0","itemAuthorImage":"0","itemAuthorDescription":"0","itemAuthorURL":"0","itemAuthorEmail":"0","itemAuthorLatest":"0","itemAuthorLatestLimit":"5","itemRelated":"0","itemRelatedLimit":"5","itemRelatedTitle":"1","itemRelatedCategory":"0","itemRelatedImageSize":"0","itemRelatedIntrotext":"1","itemRelatedFulltext":"0","itemRelatedAuthor":"0","itemRelatedMedia":"0","itemRelatedImageGallery":"0","itemOCMPlugins":"1"} [trash] => 0 [plugins] => {"customparams_created":"2019-11-04 19:44:34","customparams_modified":"2019-11-04 19:44:34","customparams_videobg":"","customparams_countdown_module":"","customparams_search_template":""} [language] => * [container] => 0 [container_name] => [_tbl:protected] => #__ocm_categories [_tbl_key:protected] => id [_tbl_keys:protected] => Array ( [0] => id ) [_db:protected] => JDatabaseDriverMysqli Object ( [name] => mysqli [serverType] => mysql [connection:protected] => mysqli Object ( [affected_rows] => 38 [client_info] => mysqlnd 5.0.12-dev - 20150407 - $Id: 7cc7cc96e675f6d72e5cf0f267f48e167c2abb23 $ [client_version] => 50012 [connect_errno] => 0 [connect_error] => [errno] => 0 [error] => [error_list] => Array ( ) [field_count] => 3 [host_info] => 127.0.0.1 via TCP/IP [info] => [insert_id] => 0 [server_info] => 8.0.18-9 [server_version] => 80018 [stat] => Uptime: 5803023 Threads: 74 Questions: 1039691565 Slow queries: 0 Opens: 184695 Flush tables: 3 Open tables: 1024 Queries per second avg: 179.163 [sqlstate] => 00000 [protocol_version] => 10 [thread_id] => 9323530 [warning_count] => 0 ) [nameQuote:protected] => ` [nullDate:protected] => 0000-00-00 00:00:00 [_database:JDatabaseDriver:private] => sdproductiondb [count:protected] => 51 [cursor:protected] => [debug:protected] => [limit:protected] => 0 [log:protected] => Array ( ) [timings:protected] => Array ( ) [callStacks:protected] => Array ( ) [offset:protected] => 0 [options:protected] => Array ( [driver] => mysqli [host] => 127.0.0.1 [user] => slobodna_admin [password] => BDNkcMPAG9tIErgj [database] => sdproductiondb [prefix] => sk_ [select] => 1 [port] => 3306 [socket] => ) [sql:protected] => SELECT id, value, type FROM #__ocm_extra_fields ef WHERE ef.published = 1 [tablePrefix:protected] => sk_ [utf:protected] => 1 [utf8mb4:protected] => 1 [errorNum:protected] => 0 [errorMsg:protected] => [transactionDepth:protected] => 0 [disconnectHandlers:protected] => Array ( ) ) [_trackAssets:protected] => [_rules:protected] => [_locked:protected] => [_autoincrement:protected] => 1 [_observers:protected] => JObserverUpdater Object ( [aliases:protected] => Array ( ) [observers:protected] => Array ( ) [doCallObservers:protected] => 1 ) [_columnAlias:protected] => Array ( ) [_jsonEncode:protected] => Array ( ) [_errors:protected] => Array ( ) [year_lookup] => 0 [link] => /mozaik/zivot ) [additional_categories] => Array ( ) [link] => /mozaik/zivot/nova-generacija-korejskog-kompakta-prilagodena-je-zahtjevima-europskih-kupaca-s-puno-elegantnijim-izgledom-465075 [printLink] => /mozaik/zivot/nova-generacija-korejskog-kompakta-prilagodena-je-zahtjevima-europskih-kupaca-s-puno-elegantnijim-izgledom-465075?tmpl=component&print=1 [tags] => Array ( [0] => stdClass Object ( [id] => 419885 [name] => auto-moto [published] => 1 [section] => [subsection] => [weight] => [created] => 0000-00-00 00:00:00 [main_article_id] => 0 [alias] => auto-moto [link] => /tag/auto-moto ) [1] => stdClass Object ( [id] => 255106 [name] => Hyundai i30 [published] => 1 [section] => [subsection] => [weight] => [created] => 0000-00-00 00:00:00 [main_article_id] => 0 [alias] => hyundai-i30 [link] => /tag/hyundai-i30 ) ) [imageXSmall] => [imageSmall] => [imageMedium] => [imageLarge] => [imageXLarge] => [extraFields] => stdClass Object ( [SuperscriptTitle] => stdClass Object ( [id] => 2 [name] => Superscript Title [value] => HYUNDAI i30 [type] => textarea [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 2 [alias] => SuperscriptTitle ) [premium_content] => stdClass Object ( [id] => 68 [name] => Premium content [value] => ON [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 10 [alias] => premium_content ) ) [attachments] => Array ( ) [cleanTitle] => Nova generacija korejskog kompakta prilagođena je zahtjevima europskih kupaca s puno elegantnijim izgledom [num_of_authors] => 0 [author] => Joomla\CMS\User\User Object ( [isRoot:protected] => [id] => [name] => [username] => [email] => [password] => [password_clear] => [block] => [sendEmail] => [registerDate] => [lastvisitDate] => [activation] => [params] => [groups] => Array ( ) [guest] => 1 [lastResetTime] => [resetCount] => [requireReset] => [_params:protected] => Joomla\Registry\Registry Object ( [data:protected] => stdClass Object ( ) [initialized:protected] => [separator] => . ) [_authGroups:protected] => [_authLevels:protected] => [_authActions:protected] => [_errorMsg:protected] => [userHelper:protected] => Joomla\CMS\User\UserWrapper Object ( ) [_errors:protected] => Array ( ) [link] => /autor/2024-05-15-04-01-39-39 [profile] => Joomla\CMS\Object\CMSObject Object ( [_errors:protected] => Array ( ) [gender] => ) [avatar] => /components/com_ocm/images/placeholder/user.png ) [numOfComments] => 0 [mainImage] => https://static.slobodnadalmacija.hr/Archive/Images/2017/01/25/3_07.jpg [galleryCount] => 7 [hasImage] => 1 [mainImageAuthor] => 07 [mainImageDesc] => [popup_gallery] => Array ( [0] => stdClass Object ( [src] => https://static.slobodnadalmacija.hr/Archive/Images/2017/01/25/3_07.jpg [title] => 07 ) [1] => stdClass Object ( [src] => https://static.slobodnadalmacija.hr/Archive/Images/2017/01/25/4_01.jpg [title] => 01 ) [2] => stdClass Object ( [src] => https://static.slobodnadalmacija.hr/Archive/Images/2017/01/25/4_02.jpg [title] => 02 ) [3] => stdClass Object ( [src] => https://static.slobodnadalmacija.hr/Archive/Images/2017/01/25/4_03.jpg [title] => 03 ) [4] => stdClass Object ( [src] => https://static.slobodnadalmacija.hr/Archive/Images/2017/01/25/4_04.jpg [title] => 04 ) [5] => stdClass Object ( [src] => https://static.slobodnadalmacija.hr/Archive/Images/2017/01/25/3_05.jpg [title] => 05 ) [6] => stdClass Object ( [src] => https://static.slobodnadalmacija.hr/Archive/Images/2017/01/25/3_06.jpg [title] => 06 ) ) [bgPosition] => [text] => {OCMSplitter}

Hyundaijev kompakt i30 u trećem generacijskom izdanju, koji je premijerno predstavljen na prošlogodišnjem salonu automobila u Parizu, bit će vrlo važna karika u prodaji ovog korejskog proizvođača automobila.

Kompaktni i30 drugi je Hyundaijev model koji je u potpunosti dizajniran i napravljen u Europi, nakon SUV-a Tucsona, što znači da su Korejci promijenili filozofiju i prilagodili se europskom tržištu. Od 2007. godine, kada je lansiran, pa do danas u dva generacijska izdanja i30 je prodan u više od 800.000 primjeraka.

Na jugu Španjolske, u Marbelli i njezinoj okolici imali smo priliku voziti inačicu s pet vrata (hatchback), a nakon nje uskoro stiže i karavanska verzija, koja će svjetsku premijeru imati na ovogodišnjem salonu automobila u Ženevi. Tijekom iduće godine stiže i fastback verzija modela i30 s trojim vratima slična coupeu.

Na testnim vožnjama od kojih nas je jedna vodila čak do Gibraltara, britanskog teritorija na krajnjem jugu Španjolske, mogli smo se uvjeriti u kvalitetu nove generacije korejskog kompakta koji je sada puno vozniji i upravljiviji, ali i udobniji.

Sama karoserija je lakša nego kod prethodnika 28 kilograma, dok je čvrstoća povećana za 20 posto. Osim toga, upravljač je postao izravniji za 10 posto, što omogućava čak pomalo sportsku vožnju. S novom generacijom stigao je i stražnji multilink koji bitno utječe na dinamiku vožnje, ali i udobnost, te je serijski dio opreme.

Peterovratni model koji je osmislio poznati majstor dizajna Peter Schreyer djeluje izuzetno kvalitetno i sigurno, te dobro, naročito njegova bočna linija.

Prednja maska napravljena je kaskadno i uokvirena šesterokutnim kromiranim okvirom, a što je najbitnije, to će ubuduće biti zaštitni znak, odnosno potvrda obiteljske pripadnosti idućih Hyundaijevih modela. Prednja svjetla novog i30 sada su u LED tehnologiji, što omogućava još bolju vidljivost noću.

Osim što je moderno dizajniran, europski „timbar“ je više nego očit, čak bismo mogli kazati da je u njemačkom stilu, što se najbolje osjeti prilikom zatvaranja vrata. Više nema lupanja lima o lim, nego je to zvuk tipičan za njemačke proizvođače – tup! Dakle osjeti se težina vrata i njihova masivnost.

Svojim dimenzijama (4340 x 1795 x 1455 mm) koje su nešto veće nego kod prethodnika, ovaj narodni automobil u unutrašnjosti ima dosta prostora, čak i na stražnjoj klupi.

Pritom je osnovni obujam prtljažnika 395 litara, a preklapanjem stražnjih sjedala taj se prostor povećava na 1301 litru. Naravno, ovako napravljen zadovoljit će obiteljske potrebe, ali i potrebe mlađih kupaca.

Kokpitom dominira 8-inčni displej osjetljiv na dodir, preko kojeg se prenose podaci s pametnog telefona koji se može puniti bežično. Unutrašnjost je napravljena od puno kvalitetnijih materijala, a treba istaknuti i preciznost izrade koja graniči s njemačkom pedantnošću.

Novi korejski kompakt opremljen je velikim brojem sigurnosnih sustava i sustava pomoći vozaču.

Najnovije aktivne sigurnosne značajke su, između ostalog, sustav automatskog kočenja za sprječavanje frontalnog sudara (AEB), adaptivni tempomat (ASCC), detektor mrtvog kuta (BSD), sustav upozorenja o prilaženju vozila straga (RCTA), sustav održavanja vozila u voznoj traci (LKAS), identificiranje ograničenja brzine (SLIF) i automatsko upravljanje dugim svjetlima (BSD), i one čine novu generaciju Hyundai i30 automobilom najviše razine sigurnosti.

Novi i30 dobio je i suvremenije motore, pri čemu se ističu dva potpuno nova turbobenzinca. Perjanica ponude je 1.4-litreni T-GDI 4-cilindarski turbobenzinski motor snage 140 KS, obujma 1353 ccm, koji raspolaže okretnim momentom od 242 Nm pri samo 1500 „điri“.

Prosječna potrošnja mu je 4,8 l/100 km, što je ekvivalent emisiji CO2 od 109 g/km. Stepenicu ispod njega je 1.0-litreni T-GDI turbobezinac sa 120 KS i tri cilindra, te s okretnim momentom od 171 Nm između 1500 i 4000 „điri“, a dolazi u kombinaciji s isključivo ručnim 6-stupanjskim mjenjačem.

Njegova potrošnja je još manja i iznosi 4,5 l/100 km i emitira 103 g/km CO2. U ponudi benzinskih motora još je 1.4-litreni atmosferski agregat snage 100 KS i okretnog momenta od 134 Nm, kojim starta benzinska motorizacija. Prosječna potrošnja mu je 5,4 l/100 km ili 126 g/km CO2.

Dizelski agregat je 1.6-litreni CRDi obujma 1568 ccm s tri izlazne snage. Najslabiji istiskuje 95 KS s okretnim momentom od 280 Nm između 1500 i 2000 „điri“ (prosječna potrošnja 3,4 l/100 km, što je ekvivalent emisiji CO2 od 89 g/km. Isti agregat, ali srednje snage, raspolaže sa 110 „konja“ i istim okretnim momentom, dok najsnažniji dizelaš ima 136 KS.

Njegov okretni moment, ovisno o tome je li uparen sa 6-stupanjskim ručnim ili 7-stupanjskim automatskim mjenjačem s dvostrukom spojkom iznosi 280, odnosno 300 Nm između 1750 i 2500 „điri". Naravno, sve navedeno o potrošnji i emisiji CO2 su tvornički podaci koji će sigurno odudarati od realnih brojki.

Za početak prodaje koja starta u ožujku, u ponudi će biti dva benzinska motora, 1.4-litreni atmosferski sa 100 KS i 3-cilindarski 1.0-litreni T-GDI sa 120 „konja“, te najslabiji 1.6-litreni turbodizelaš sa 95 KS. I što je najvažnije, Hyundai nastavlja s praksom petogodišnjeg jamstva bez ograničenja kilometraže u tom razdoblju.

Testne vožnje

U dva dana imali smo prilike isprobati nove benzinske motore s turbinom. Najprije smo vozili novi 1.4-litreni T-GDI motor sa 140 KS, koji je bio u kombinaciji sa 7-stupanjskim automatskim mjenjačem s dvostrukom spojkom.

Dok smo vozili uskim, planinskim cestama, potrošnja se kretala oko 7,2 l/100 km, ali kada smo se prebacili na autocestu kako bi se što prije dočepali Gibraltara, taj podatak je skočio na 9,1 l/100 km. Budući da smo na autocesti vozili iznad dozvoljenih 120 km/h, nerijetko i brže od 150 km/h, potrošnja je više nego zadovoljavajuća.

U zavojima novi i30 je pokazao koliko je upravljiv i koliko mu je upravljač izravniji u odnosu na ranije. Nakon toga isprobali smo i 3-cilindarski 1.0-litreni T-GDI benzinski motor sa 120 „konja“ i ostali smo ugodno iznenađeni.

Doduše, mali 3-cilindarski benzinac nešto je slabiji na odazivu papučice gasa, ali kad se podigne u više okretaje radi besprijekorno. Ipak, tu i tamo po reskom zvuku može se zaključiti da je riječ od turbobenzincu s tri cilindra. Što se tiče potrošnje, ona je bila oko 7,0 l/100 km.

Cijena od 114.990 kuna

Najjeftiniji model novog Hyundaija i30 bit će onaj sa 1.4-litrenim atmosferskim benzincem i 6-stupanjskim ručnim mjenjačem, te paketom opreme Comfort s 15-colnim čeličnim felgama... Cijena ovog modela je 114.990 kuna.

Za inačicu sa 1.0-litrenim T-GDI turbobenzincem, 6-stupanjskim ručnim mjenjačem i bogatijim paketom opreme Style trebat će izdvojiti 124.990 kuna, s tim da se s njim dobivaju 16-colni aluminijski naplatci, kromirane ručke, kromirani okvir maske...

Osnovni 1.6-litreni CRDi turbodizelaš snage 95 KS s ručnim mjenjačem i paketom Comfort koštat će 129.990 kuna.

Ručni i automatski mjenjači

U ponudi su dvije vrste mjenjača, i to 6-stupanjski ručni (6MT), te automatski sa sedam stupnjeva prijenosa i dvostrukom spojkom (7DTC). S ručnim mjenjačem idu svi benzinci, dok se automatik može kupiti i s novim 1.4-litrenim T-GDI turbobenzincem koji kasnije dolazi na tržište.

Najsnažniji turbodizelaš sa 136 KS ide uparen i s automatskim mjenjačem sa sedam brzina i dvostrukom spojkom.

[event] => stdClass Object ( [BeforeDisplay] => [AfterDisplay] => [AfterDisplayTitle] => [BeforeDisplayContent] => [AfterDisplayContent] => [OCMBeforeDisplay] => [OCMAfterDisplay] => [OCMAfterDisplayTitle] => [OCMBeforeDisplayContent] => [OCMAfterDisplayContent] =>
07 01 02 03 04 05 06
07
01
02
03
04
05
06
[OCMUserDisplay] => [OCMCommentsCounter] => [OCMCommentsBlock] => ) [jcfields] => Array ( ) [image] => [imageWidth] => 600 [comments] => Array ( ) [absoluteURL] => https://slobodnadalmacija.hr/mozaik/zivot/nova-generacija-korejskog-kompakta-prilagodena-je-zahtjevima-europskih-kupaca-s-puno-elegantnijim-izgledom-465075 [emailLink] => /component/mailto/?tmpl=component&template=site&link=3fd675de4c0bd953c51f38df68629232c2577c66 [twitterURL] => http://twitter.com/intent/tweet?text=Nova+generacija+korejskog+kompakta+prilago%C4%91ena+je+zahtjevima+europskih+kupaca+s+puno+elegantnijim+izgledom&url=https%3A%2F%2Fslobodnadalmacija.hr%2Fmozaik%2Fzivot%2Fnova-generacija-korejskog-kompakta-prilagodena-je-zahtjevima-europskih-kupaca-s-puno-elegantnijim-izgledom-465075 [socialLink] => https%3A%2F%2Fslobodnadalmacija.hr%2Fmozaik%2Fzivot%2Fnova-generacija-korejskog-kompakta-prilagodena-je-zahtjevima-europskih-kupaca-s-puno-elegantnijim-izgledom-465075 )
Array ( [1] => stdClass Object ( [id] => 2 [name] => Superscript Title [value] => HYUNDAI i30 [type] => textarea [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 2 [alias] => SuperscriptTitle ) [2] => stdClass Object ( [id] => 68 [name] => Premium content [value] => ON [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 10 [alias] => premium_content ) )
StoryEditorOCM
ŽivotHYUNDAI i30

Nova generacija korejskog kompakta prilagođena je zahtjevima europskih kupaca s puno elegantnijim izgledom

Piše Iz Marbelle Zdravko Juričko
25. siječnja 2017. - 19:00

Hyundaijev kompakt i30 u trećem generacijskom izdanju, koji je premijerno predstavljen na prošlogodišnjem salonu automobila u Parizu, bit će vrlo važna karika u prodaji ovog korejskog proizvođača automobila.

Kompaktni i30 drugi je Hyundaijev model koji je u potpunosti dizajniran i napravljen u Europi, nakon SUV-a Tucsona, što znači da su Korejci promijenili filozofiju i prilagodili se europskom tržištu. Od 2007. godine, kada je lansiran, pa do danas u dva generacijska izdanja i30 je prodan u više od 800.000 primjeraka.

Na jugu Španjolske, u Marbelli i njezinoj okolici imali smo priliku voziti inačicu s pet vrata (hatchback), a nakon nje uskoro stiže i karavanska verzija, koja će svjetsku premijeru imati na ovogodišnjem salonu automobila u Ženevi. Tijekom iduće godine stiže i f...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
15. svibanj 2024 06:01