Sjećate se reklame teleoperatera u kojemu se promovira ušteda od tisuću kuna i pri tom ruga korisnicima koji za taj novac mogu kupiti "siću" poput krafne, anatomskog jastuka, kebaba?
A one u kojoj drugi teleoperater ponižava stariju populaciju gore i od same državne televizije, u kojoj pak nogu u tur dobijaju – po nečijim kriterijima - prestarjele žene?
Okej, tu je stvar selektivne prirode, barem su muški "matorci" na HTV-u dobili poštedu, njima se samo prikrpi mlađahna ženska akvizicija, a stvar umota u celofan "dajmo priliku mladima". Pa tako emisije državne dalekovidnice imaju tendenciju sve većeg nalikovanja vođenju festivala San Remo: voditelj s obojanom kosom i umjetnim kukom pod ruku s prpošnom mladicom, receptura a la Pippo Baudo i Elisabetta Canalis. Dakako, potonja bi ...
StoryEditorOCM
Životda ne bi prisjelo
Nova reklama za ‘Čokolino‘ Tonča Huljića: Prećera ga, brate! Skinuo je patinu dostojanstva s legendarnog proizvoda
24. rujna 2020. - 16:59
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?