"Halo, jesam dobio FlixBus?". "Niste, ovo je privatan broj"., "Ali ja bih trebao jednu kartu?!". "Ovo je privatan broj, ja ne prodajem karte". Ovakav razgovor, i to do desetak puta dnevno vodi Anto Babić iz Vodnjana. A zašto? Zbog bizarne greške FlixBusa koji za korisnike na području Pule ima istaknut upravo njegov broj mobitela, piše Glas Istre.
- Ovako me zovu ljudi gotovo svaki dan, uvjereni da su dobili FlixBus. I to traje već više od tri mjeseca. Ispočetka nisam znao što se događa, a onda sam na web stranicama vidio da su stavili moj broj mobitela. Pokušao sam im ukazati na grešku, zvao sam ih u Zagreb, kontaktirao e-mailom, slao poruke preko messengera, društvenih mreža, svog facebook profila, preko press službe, PR menadžerice… ali mi nije uspjelo riješiti ovaj problem, blago...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....