Najveći svjetski lanac kafića Starbucks priopćio je da uvodi liniju napitaka s maslinovim uljem u Italiji, javlja BBC u srijedu.
Izvršni direktor Howard Schultz kaže da je "neočekivani, baršunasti, puterasti okus... poboljšao kavu i lijepo se zadržao na nepcu".
Starbucks je među glavnim američkim tvrtkama koje su se suočile s preprekama dok su se pokušavale proširiti na talijansko tržište hrane i pića.
StoryEditorOCM
ŽivotITALIJA
Starbucks uvodi kavu s jednim neočekivanim dodatkom; ‘Ne mogu se sjetiti trenutka u kojem sam bio uzbuđeniji‘
22. veljače 2023. - 11:12
Pavel Pavlov/Anadolu Agency Via Afp
Talijanska scena kave poznata je po svojim neovisnim kafićima koje često vode obitelji.
Starbucks trenutno ima dvadesetak kafića u Italiji.
"Sada će biti ljudi koji će reći: maslinovo ulje u kavi? Ali dokaz je u šalici", rekao je Schultz na internetskoj stranici tvrtke.
"U više od 40 godina ne mogu se sjetiti trenutka u kojem sam bio uzbuđe...
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?