Iako su se do prije nekoliko mjeseci više-manje svi kleli da se uvođenjem eura neće značajnije povećati cijene u zemlji - maksimalno dva do tri posto, govorili su, i to uglavnom u restoranima i frizerskim salonima - slučaj Hrvatima omiljene trgovine Pepco pokazuje da zbog toga može poskupjeti cijeli asortiman, i to isključivo zbog ulaska u eurozonu.
Način na koji su u Pepcu domaće cijene prilagodili da odgovaraju cijenama u eurima iznenadio je brojne čitatelje, od kojih su se neki obratili Jutarnjem listu.
Naime, Pepco je i dosad na artiklima imao deklaracije s cijenama izraženima u osam valuta - eurima, kunama, bugarskim i rumunjskim levima, poljskim zlotima, češkim krunama, mađarskim forintama i srpskim dinarima - a cijene u kunama kod većine artikala bila su niže od onih eur...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....