StoryEditorOCM
Život'ŽELJO MOJA'

Tko kaže da Hrvati i Srbi nemaju iste interese? Ovo istraživanje tu tezu demantira

Piše M.Dr.
31. siječnja 2017. - 19:18

Iako je  u 2016. godini izgubio titulu najprodavanijeg proizvođača auta na svijetu, Toyota je u godini iza nas ipak bio brend koji se najčešće pojavljivao u Google pretragama, pokazuju podaci koje je prikupio quickco.co.uk.

Zanimljivo je da je Toyota bila najzastupljenije ime prilikom pretraživanja u čak 74 zemlje svijeta, uključujući i dva najveća automobilska tržišta - Kinu i SAD. Veliko zanimanje za ovog proizvođača na internetu vlada u Africi i Australiji.

Iza Toyote 'guglan' je najviše BMW, koji se najčešće nalazio u pretragama stanovnika u čak 51 zemlji. Među njima, naravno Njemačka i Velika Britanija, ali i Hrvatska i Srbija!

Francuzi su ostali vjerni svom Renaultu, a Talijani Fiatu. Rusima je pak hit u 2016. godini bio Hyundai, jednako kao i u Indiji.

Zanimljiv...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
21. studeni 2024 14:36