Kroz kampanju „Daruj osmijeh“ vrećicu punu poklona dobit će čak 151 štićenik Dječjeg doma Maestral u Splitu te Dječjeg doma Miljenko i Dobrila u Kaštel Lukšiću
Blagdansko vrijeme pruža priliku da usporimo i osvrnemo se na ono najvažnije – zajedništvo, empatiju i brigu za druge. Darivanjem u ovom razdoblju činimo mnogo više od samog poklanjanja; stvaramo trenutke radosti i osjećaj pripadnosti onima kojima je to najpotrebnije. U srcu svake humanitarne akcije leži moćna poruka – zajedno možemo učiniti svijet toplijim mjestom, posebno u ovo vrijeme godine kada svaki osmijeh ima dodatnu težinu i značenje.
Zato ovih blagdana pokažimo jedni drugima kako i mali čin darivanja može stvoriti veliki val dobrote.
Kampanja „Daruj osmijeh“ – prikupljene bodove kupaca u aplikaciji Studenac će pretvoriti u božićne poklone za ukupno 1300 djece u domovima diljem Lijepe Naše
S tim ciljem nastala je i božićna kampanja „Daruj osmijeh“ u kojoj zajedno možemo „napuniti“ 1300 digitalnih „skokni“ i njima obradovati čak 1300 djece bez adekvatne roditeljske skrbi u domovima diljem Hrvatske. Do kraja prosinca svojih 1000 sakupljenih bodova u aplikaciji Moj Studenac zamijenite za donaciju koja će biti preusmjerena prema domovima za nezbrinutu djecu, a Studenac će potom četverostruko povećati vrijednost ukupne donacije i djeci, od onih najmlađih pa sve do mladih na pragu ulaska u svijet odraslih, uljepšati ove blagdane.
U akciju su uključeni Dječji dom Maestral u Splitu te Dječji dom Miljenko i Dobrila u Kaštel Lukšiću u kojima će svoju „Darujmo osmijeh“ vrećicu punu poklona dobiti čak 151 dijete.
Pokloni će stići i štićenicima Dječjeg doma Zagreb, Dječjih domova Klasje 1 i 2 iz Osijeka, Doma za djecu Slavonski Brod, Dječjeg doma Sveta Ana u Vinkovcima, Dječjeg doma Vrbina u Sisku, Doma Vladimir Nazor u Karlovcu, Centra za pružanje usluga u zajednici Svitanje u Koprivnici, Dječjeg doma Ivana Brlić Mažuranić u Lovranu, Dječjeg doma Ruža Petrović u Puli, Centra Izvor u Selcu i Dječjeg doma Naša Djeca u Dubrovniku.
Moj Studenac – platforma koja broji gotovo tristo tisuća članova puno je više od digitalnog alata s pogodnostima za kupce
Ova kampanja još je jedan pokazatelj zajedništva Studenca i kupaca, koji tijekom cijele godine mogu donirati svoje bodove putem aplikacije. Aplikacija koja broji preko 327.582 članova tako je postala puno više od digitalnog alata za pogodnosti i dobre popuste – ona je poluga za stvaranje pozitivnih promjena. Uz to što je bodove moguće pretvoriti za sjajne popuste u trgovinama, mnogi tijekom godine odlučuju svoje bodove preusmjeriti prema podršci trima udrugama i organizacijama s kojima Studenac surađuje - Hrvatskom Crvenom križu, Crvenim nosovima te Društvu 20000 milja. Mjesečno se tako po udruzi donira prosječno preko tri milijuna bodova, a ove godine ti su bodovi rezultirali donacijom u ukupnom iznosu od 105.380 tisuća eura.
Aplikacija Moj Studenac, osim što svakom kupnjom automatski daruje bodove, nudi jednostavan i praktičan način upravljanja bodovima, popustima i ekskluzivnim ponudama unutar aplikacije. Uz to, na temelju kupovnih navika, aplikacija donosi posebne, personalizirane ponude i popuste koji odgovaraju vašim potrebama. Aplikacija također omogućuje i brzi uvid u povijest kupnji, lakše planiranje troškova i jednostavno ostvarivanje pogodnosti bez potrebe za dodatnim koracima na blagajni. A svima onima koji još uvijek nisu ljubitelji modernih tehnologija dostupna je i fizička kartica Moj Studenac kluba, koja omogućuje prikupljanje bodova i ostvarivanje popusta prilikom kupnje u trgovinama Studenca.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....