Tvrtka DRACO je osnovana 1997., broji preko 40-tak zaposlenika, uključujući stručne inženjere građevine i kemije. U vlastitom razvojnom laboratoriju i proizvodnom pogonu, opremljenim najsuvremenijom opremom stvara proizvode koji unaprjeđuju struku i daju dodatnu vrijednost njihovim klijentima. Bilo da ste profesionalac ili sam svoj majstor, DRACO proizvodi pomoći će vam pronaći najbolje rješenje za veliki broj građevinskih izazova.
Među najprodavanijim proizvodima treba zasigurno istaknuti DRACO LASTIC 150, polimercementni premaz za hidroizolaciju kupaonica i balkona, a tu je i poznata tekuća guma DRACO GARD 550 za terase i ravne krovove. Osim hidroizolacije, DRACO u svojoj ponudi ima i epoxy podove i premaze za podne površine i garaže – iznimno čvrste podne obloge, praktične i jednostavne za održavanje. U ovo doba godina, zbog velikih problema s lošim vremenom, odličan saveznik u borbi protiv vlage i gljivica je DRACO SHIELD 600. Radi se o premazu na bazi lateksa sa specifičnim mineralnim punilima, bijele boje, koji zahvaljujući izolacijskim karakteristikama održava površinu toplijom te eliminira hladne mostove.
Kompletno rješenje za građevinare
– Široka paleta proizvoda građevinske kemije koju imamo u svojoj ponudi pokazala se odličnom jer svojim kupcima ne pružamo samo i isključivo izbor proizvoda, već kompletno rješenje. Primjerice, ako ste u procesu renovacije kupaonice, na jednom mjestu pronaći ćete sve što vam je potrebno za takav zahvat – pojasnio nam je direktor prodaje Ivica Radić. DRACO asortiman pojačala je nova linija mortova koja skraćuje rokove izvođenja radova, a njezina osnovna namjena upravo je popravak, brza priprema podloge i ojačanje betonskih konstrukcija. DRACO ponudu obogatila je i nivelir masa za izravnanje podloge koja brzo učvršćuje i služi za izradu glatkih i ravnih podnih obloga. Ivica Radić napomenuo nam je da su jako ponosni na domaću proizvodnju:
– Plan je bio pokrenuti vlastiti razvoj proizvoda i proizvodnju. U prvom koraku za domaće tržište, a onda i za izvoz. To smo i napravili 2018. godine. A sada smo u realizaciji nabave nove proizvodne linije, kao i izgradnje nove hale u okviru proizvodnog pogona u Muću.
– U ovim zahtjevnim vremenima, voljeli bismo naglasiti da nam je najbitnije bilo (i ostalo) sačuvati zdravlje zaposlenika. Početkom COVID krize, pripremili smo nekoliko scenarija. Na sreću, građevinarstvo nije bilo pogođeno krizom kao neke druge poslovne grane, tako da je godina prošla iznad očekivanja i veliki broj ciljeva smo ostvarili. Krizu smo gledali kao priliku te smo nastavili s ulaganjima u proizvodnu i laboratorijsku opremu, kao i u marketing. Računali smo da samo ako budemo spremni na ulaganja, možemo uspjeti ili ne uspjeti u ostvarenju svojih ciljeva. Odluka se pokazala ispravnom te smo nakon ove zadnje dvije godine jači nego prije – rekao nam je Ivica.
Ulaganja su se ogledala i u angažiranju nove radne snage. DRACO je upravo priveo kraju jedan veći proces zapošljavanja, pa su tako nedavno dobili pojačanje u administrativnom dijelu, u proizvodnji, ali i među inženjerima građevinarstva. Pored ulaganja u radnu snagu, tu su i investicije u proizvodne procese. Nova automatizirana proizvodna linija omogućila je veću produktivnost i fleksibilnost, što je omogućilo proširenje proizvodnog portfelja na građevinske mortove i ljepila. Tvrtka ujedno nastavlja i s daljnjim razvojem novih proizvoda. Pitali smo koji su najčešći problemi s kojima se susreću na ovim prostorima. Viši inženjer građevine, Oleg Jović, rekao nam je ovako:
– Na našim prostorima najveći je problem što se o hidroizolaciji počinje razmišljati tek kasnije. O tome se treba voditi računa odmah pri izgradnji objekta, a ne onda kada se voda, nekoliko godina nakon izgradnje, pojavi u podrumu ili kada procuri krov. Jedan od problema je i brzina radova. Danas na gradilištu sve mora biti gotovo jučer. Zato nam je u interesu konstantno razvijati proizvode koji će se prilagoditi današnjim zahtjevima, ali neće pri tome gubiti na kvaliteti – pojasnio nam je DRACO viši inženjer konzultant.
Nove proizvodne linije, nova hala...
Kvaliteta je bitna, kao i centimetri... Da, dobro ste pročitali – u tvrtki DRACO vole reći kako postoji centimetar koji – čini razliku. Ako vam je ovo privuklo pažnju, kao i slogan “Daj vlažnosti na važnosti”, onda je marketinški tim tvrtke DRACO pogodio “u sridu“. Naime, tvrtka je intenzivnije krenula u marketinške vode, i to se itekako vidi, kako na dosegu, tako i na prodajnim rezultatima. – Ove godine smo se malo odvažili u vidu naših marketinških aktivnosti, tako da smo, uz nekoliko vrlo dobrih kreativnih slogana, ostali dosta zapamćeni. Prva naša ovogodišnja kampanja nosila je slogan “Daj vlažnosti na važnosti”, a zadnja ovogodišnja “Centimetar koji čini razliku”. Tu je bilo još zabavnih poruka, kao “Suh od ‘97”, koji je bio dio naše ljetne kampanje, i, naravno, bila je riječ o balkonu. Građevina sama po sebi, iako jako zanimljiva i dinamična, zapravo zvuči dosadno – pa smo išli rušiti stereotipe. Kad smo kod marketinga, svakako bismo spomenuli i RTL emisiju GRADI(ONA), čiji smo ponosni sponzori, u kojoj (opet rušimo stereotipe!) voditeljica Ana-Marija Percaić preuređuje vikendicu – kazala nam je Elena Vian Projić, marketing menadžerica u tvrtki DRACO. Planovi za 2022. su ambiciozni i hrabri. Nove proizvodne linije, nova hala, novi zaposlenici, konstantno podizanje razine kvalitete, ali i zanimljive marketinške kampanje, sigurni smo, dobitna su kombinacija za uspjeh!