TRGOVINA

STUDENAC Raste i slavi jubilarnih 30 godina

Piše Vlado Ozretić
vlado.ozretic@slobodnadalmacija.hr
Foto Tom Dubravec/Cropix
20. prosinca 2021. - 13:05

Godina na izmaku, za Studenac i posebna slavljenička, obilježena je snažnim rastom i razvojem kompanije, unatoč pandemijskim okolnostima i usporavanju gospodarstva. Kompanija je, među ostalim, ostala usmjerena na jačanje svoje tržišne pozicije, unaprjeđenje društveno odgovornog poslovanja te na svoje zaposlenike i kupce. Studenac se od svojeg nastanka 1991. u Omišu značajno poslovno osuvremenio, no uspješno je zadržao prepoznatljiv dobrosusjedski karakter prodavaonice na korak do svojih kupaca koja ima sve, i sitno i bitno.
Jačanje pozicije
Svoj čvrst položaj jadranskog lidera Studenac je u ovoj godini potvrdio organskim rastom, ali i preuzimanjem biogradskog lanca Bure Trgovina d.o.o., nakon čega je uslijedilo i kontinentalno širenje. U svibnju je Studenac tako prvi put došao u Zagreb, gdje je predstavio i novi proximity format prilagođen urbanom stanovništvu, s posebnim naglaskom na obogaćen asortiman TO GO i širok izbor gotovih i polugotovih jela. Rast mreže u glavnom hrvatskom gradu važan je poslovni iskorak za Studenac, ne samo kao lidera Jadrana, nego i kao jedan od vodećih maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj, s gotovo 700 prodavaonica.
Istinski ambasadori Studenca
Svjesna kako su zaposlenici, njih više od 3700, među najvrednijim ambasadorima Studenca, kompanija neprestano ulaže u poboljšanje uvjeta rada te u pogodnosti namijenjene upravo njima, od božićnica i uskrsnica te darova za djecu prvašiće, do programa pripravništva i nagrađivanja zaposlenika koji primjenjuju korporativne vrijednosti. U Studencu posebno ističu doprinos svih zaposlenika poslovnom uspjehu, među kojima je i četrdesetak onih koji su u Studencu duže od petnaest godina, a neki od njih i od samih začetaka 1991. Studenac je upravo njima ovih dana posebno zahvalio jubilarnim nagradama u povodu proslave 30 godina, pokazujući da cijeni iskustvo i trud koji su uložili u protekla tri desetljeća.
Korak bliže zajednici
Snažan rast kompanije donio je još veću mogućnost stvaranja pozitivnih društvenih učinaka te je u listopadu tako predstavljen novi odgovorni projekt Studenca "Korak bliže zajednici". Projekt je pokrenut kako bi kompanija pružila potporu humanitarnim, zdravstvenim i drugim programima koji su usredotočeni na iskorjenjivanje gladi i promociju zdravog života te tako čine dobrobit društvu. Razvojem odgovornog poslovanja Studenac nastavlja biti korak bliže zajednici i prava trgovina-susjed.

I sitno i bitno
Studenac je nedavno predstavio novu komunikacijsku platformu "I sitno i bitno", koja primjereno prati poslovni uzlet kompanije, a u središte stavlja upravo kupca. Pripremajući novu komunikaciju, u Studencu su pratili rast i strateške ciljeve kompanije, pomno analizirali tržište i konkurenciju, ali i pozorno promatrali i osluškivali svoje kupce. U skladu sa svim saznanjima, definirali su novi pristup kako bi utvrdili željenu tržišnu poziciju, povećali vidljivost brenda i osnažili komunikaciju te tako podržali svoje poslovne ciljeve i podigli iskustvo kupnje na novu razinu, a nastavljaju pratiti i trendove u ponašanju kupaca te se prilagođavati dinamici i budućim zahtjevima i kupaca i samog tržišta.

Budućnost maloprodaje
- Vjerujemo da su trgovine malih formata budućnost maloprodaje u Hrvatskoj. Stoga nastavljamo rasti i raditi na uvođenju novih i unaprjeđenju postojećih aktivnosti u svrhu što boljeg pozicioniranja Studenca kao najboljeg izbora u svakom susjedstvu u kojem je prisutan i kao onoga koji odgovara na potrebe svojih kupaca kada trebaju "i sitno i bitno" – rekao je Michal Senczuk, predsjednik Uprave Studenca

15. studeni 2024 23:21