U subotu 15. srpnja, na kupalištu Poloj u Slavonskom Brodu više od 100 građana pristupilo je besplatnom dermatološkom pregledu koji se održao u sklopu "dm-ove" kampanje "Sunce sja tamo gdje smo mi!". Dr. med. Božana Kožul pregledavala je madeže i promjene na koži te je četvero pregledanih uputila na daljnje pretrage, od toga jednu osobu zbog bazocelularnih karcinoma te tri osobe zbog suspektnih displastičnih madeža.
"Drago mi je što se pregledu odazvao velik broj Brođanki i Brođana i što je većina njih na Poloj došla upravo zbog dermatološkog pregleda. Jako sam zadovoljna rezultatima jer su ljudi pristupili pregledu s konkretnim pitanjima o sumnjivim madežima i načinima zaštite od sunca, a većina njih svjesna je rizika izlaganja suncu te znaju koliko se važno zaštititi se od UV zračenja", izjavila je specijalistica dermatologije i venerologije dr. med. Kožul.
U Hrvatskom dermatovenerološkom društvu ističu kako je sunce važno za brojne fiziološke procese. Naglasak stoga treba biti na poticanju fotoprotektivnog ponašanja koje podrazumijeva navike poput izbjegavanja sunca između 10 i 16 sati, nošenja fotoprotektivne odjeće te korištenja proizvoda za zaštitu od sunca s visokim zaštitnim faktorom i širokim spektrom zaštite od UVA i UVB zraka.
Koža pamti učinke sunca, a najveća akumulacija događa se tijekom djetinjstva i adolescencije. Kako bi potaknuo najmlađe na razvoj zdravih životnih navika, "dm" je na kupalištu Poloj organizirao i zabavne radionice na kojima su djeca naučila da je, osim korištenja kreme sa zaštitnim faktorom, potrebno nositi šešir ili kapu, oči zaštititi naočalama te izbjegavati sunce kada je ono najintenzivnije.
"Ključ edukacije najmlađih je u kombinaciji zabave i učenja na primjeru odraslih. U Slavonskom Brodu potaknuli smo odrasle i djecu na pregled madeža i najmlađima pokazali kako zabava i odgovornost prema zdravlju mogu ići jedno uz drugo. Drago nam je što se pozivu 'dm-a' odazvao velik broj građana, jer je za bezbrižan boravak na suncu uistinu potrebno malo truda, a rezultati su značajni i dugotrajni", izjavila je Karmen Kovaček Lilek iz "dm-a".
Tijekom osam godina kampanje u sklopu koje "dm" u suradnji s Hrvatskim dermatovenerološkim društvom organizira besplatne preglede, pregledano je više od 7700 građana. Sedam godina zaredom "dm" je u sklopu inicijative osigurao edukativne materijale i proizvode za zaštitu od sunca svim vrtićima u Hrvatskoj, a ove godine proizvode za zaštitu od sunca "dm" je donirao djeci bez roditelja i bez odgovarajuće roditeljske skrbi u 19 udruga i institucija diljem Hrvatske.
StoryEditorOCM
Promo arhivVeliki odaziv
Kombinacija zabave i učenja: U 'dm-ovoj' kampanji pregledu madeža pristupilo više od stotine ljudi
17. srpnja 2017. - 13:44
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?