U današnje doba treba se malo potruditi da bi se sjetilo vremena kada su dvocilindrični motocikli gospodarili svjetskim Superbike prvenstvom.
Ducati 996 i 999, Honda VTR SP i Aprilia RSV 1000 su dominirali krajem 20. stoljeća najjačim natjecanjem serijskih motocikala. Sada je ova kategorija, s dvocilindričnim motorima, izumrla.
Četverocilindrični motori napravili su ogroman iskorak kako po pitanju maksimalne snage tako i po pitanu iskoristivosti te snage, onome po čemu su se dvocilindrični motori uvijek isticali. Honda VTR SP je nestala s tržišta dok se isto sprema i Apriliji koja slijedeće godine na scenu iznosi svoj motocikl s V-4 motorom.
Stoga smo odabrali jedan test trenutnog Aprilijinog RSV 1000 Factory modela koji još žari i pali kako stazom tako i lokalnim cestama.
U s...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....