Turbodizelaš od 185 KS i s okretnim momentom od 400 Nm radi vrlo tiho i uglađeno, te oduševljava vrhunskim performansama i niskom potrošnjom |
piše Zdravko Juričko Snimio Jakov Prkić / CROPIX |
Mazdina “šestica” u izvedbi s petora vrata (hatchback) s najsnažnijim 2.2-litrenim turbodizelašem od 185 KS i najbogatijim paketom opreme GT zaslužuje najveću ocjenu čistu desetku.
Japanci, koji su novu “šesticu” promovirali 2007. godine, dodatno su je poboljšali zamijenivši stari 2.0-litreni turbodizelski agregat s novim 2.2-litrenim u tri izvedbe, sa 125, 163 i 185 KS.
U svakom slučaju, najekonomičnija i najisplativija je verzija od 125 KS, ali ovaj put smo imali priliku voziti najjaču s dizelskim motoro...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....