Nakon što su u utorak zbog kašnjenja isplata plaća nogometaši Šibenika obustavili na jedan dan treninge, u srijedu je seniorski pogon Narančastih opet bio u punom pogonu. Igrači su se odlučili na taj čin kao svojevrsno upozorenje vlasnicima kluba, pokazavši da je i njihov prag strpljenja sve kraći.
Nakon razgovora s Eduardom Zapatom Sierom, jednim od dva suvlasnika HNK Šibenika, igrači su se vratili svojim svakodnevnim obvezama. U srijedu prijepodne su odradili trening, i sada se okreću onome što slijedi, a to je kako završnicu jesenskog dijela odigrati u punom pogonu, koliko-toliko fokusirani na teren.
- Odlučili smo preskočiti jedan trening želeći skrenuti pozornost na ovo stanje. Održali smo sastanak s g. Zapatom, kojega smo još jednom svi skupa podsjetili na naša traženja. Dobili smo obećanje da će nam naša potraživanja biti riješena u najskorije vrijeme, i da se možemo okrenuti onome što najbolje radimo – treniranju i igranju utakmica. Mi smo to prihvatili, i nadamo se da će se sve to tako i razriješiti – prenio nam je kapetan momčadi Mario Ćurić stav svlačionice.
Raspon duga nije svima isti, nekima se kasni i dvije, čak i tri plaće ali većini jedna. Treneru 2,5 plaće, ali tu su i dobavljači, uposlenici kluba. Krajnji rok do kojega će navodno sve biti podmireno je 15. prosinca. Nadamo se samo da će atmosfera u svlačionici nakon svega ostati i dalje stabilna, pozitivna, jer upravo je to zajedništvo, ta pozitivna vibra uz ostalo nosila šibensku momčad ove jeseni.
-Ma, to nije upitno. Igramo za klub, za navijače, u krajnju ruku za sebe, i u nastavku sezone dati ćemo sve od sebe kao i do sada. Atmosfera u ekipi je i dalje odlična, nadamo se da će ovo biti samo jedna prolazna faza, i da će se sve brzo vratiti u neku normalu što se svega ostaloga tiče oko nas – ističe Ćurić, koji je inače jedan od onih koji se spominju kao mogući prvi pick što se izlaznih transfera kluba tiče.
Mario nam je rekao da interesa za njega ima, ali da je sve eventualne konkretne stvari prepustio i adresirao na klub. Vlasnici kluba nisu baš sretni da se ova priča zakotrljala u javnosti, i da se diže prašina oko „minimalnih kašnjenja“ kako kažu, te da je i minulih sezona uključujući i prošlu bilo sličnih zaostataka. Zato je valjda i prodan da se to ne više ne ponavlja.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....